Helder rood bloedverlies ( minder dan menstruatie) krampen, geen stolsels hooguit 2 dagen. Was de zwangerschap over? Of huppelt er nu een mooi wondertje?
beste nickyz, ik ben geen expert maar van wat ik weet hoeft dit geen slecht nieuws te zijn. Het is bij een zwangerschap veel meer doorbloed 'daar beneden' dus een klein beetje bloedverlies kan ook een gesprongen adertje zijn, of iets anders dat verder geen gevaar is voor de zwangerschap. hoeveel weken zou je nu zijn? als je twijfelt zou ik even je verloskundige bellen, misschien kunnen zij een (inwendige) echo doen ter geruststelling
helaas hier niet zulke goede ervaringen met bloedverlies..vooral niet in combinatie met krampen.. Ookal is het minder dan een menstruatie. Voor jou hoop ik natuurlijk dat er straks een mooi wondertje rond huppelt!
Hier twee keer bloedverlies met krampen. Een keer bij de jongste die nu net twee is en een keer bij deze zwangerschap waarbij ik wel al een goede echo heb gehad. Het kan dus wel. Mijn vk zegt altijd dat als het gevoel van de moeder goed is de zwangerschap goed is. Hoe is jouw gevoel?