Nooit geweten dat je zo opgelucht kan zijn met een omo witte zwangerschapstest 10 Oktober heb ik een curretage gehad, bij de 1ste echo op 28 sept. was alleen een lege vruchtzak te zien. Een week later geen verandering (de zwangerschapsduur kon varieren tussen de 9 en 12 weken op dat moment), maar de miskraam kwam niet vanzelf op gang. En aangezien mijn Hcg bleef stijgen, was de curretage noodzakelijk. Even werd er gedacht aan een Mola zwangerschap, maar gelukkig bleek dit niet het geval. De eerste bloedtest na de curretage gaf nog 134 aan (9 dagen na de operatie), afgelopen vrijdag (16 dagen erna) weer bloed afgenomen en de uitslag moet ik nog krijgen. Toch nieuwsgierig, en net een test gedaan....superwit!! Toch fijn om te weten dat het de goede kant op gaat, en hopelijk snel op naar een nieuwe ronde Hoe lang duurde het bij jullie voordat je cyclus weer op gang kwam?
Niet veel langer dan mijn orginele cyclussen (27-32 dagen). 2e keer had ik op dag 23 weer een eisprong en was meteen weer zwanger . Succes!
eerste curettage was 25-7, de tweede 9-8. Controle + echo op 16-8, eisprong. Dus cyclus was vrij snel weer op gang, ik werd alleen niet ongesteld, Syndroom van Asherman geconstateerd, dus dat moet eerst verholpen worden wil ik weer ongesteld worden en écht kunnen zeggen dat de cyclus volledig hersteld is.