Indroogstreepje of niet..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Madison22, 6 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Wie heeft er ervaring met indroogstreepjes op de test en het uiteindelijk wel of niet zwanger zijn?

Ik twijfel erg over dit resultaat, omdat het eerst negatief leek te zijn en er na een dag ineens een streepje zichtbaar is geworden. Ik ben steeds ongesteld geweest dus ik zou erg verbaasd zijn als het positief is... Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Als er na een dag pas iets staat is het altijd een indroogstreep :)

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Deze testen geven helaas heel vaak een indrooglijntje en zeker na een dag is het niet meer betrouwbaar.

4. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Ik vond het direct al een vaag resultaat met een vlek in beeld.. ik ging ervan uit dat ie negatief was. Nu heb ik na deze test een dag later nog een early test gedaan en die was wit. Toen zag ik dat er dus een streepje was ontstaan op de eerste test en las ik her en der dat het fenomeen indroogstreepje niet veel voorkomt: dat deze vrouwen dus wel in verwachting bleken te zijn.
    Denk dat het niet positief is hoor... Maar ik vind het heel belangrijk dat ik het weet omdat ik heel strak ingesteld moet staan met mijn suikers (diabeet)!

5. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Oh ok! Dus het zegt eigenlijk helemaal niets.
    Ik weet niet of ik nu nog een keer met clear blue moet testen om het zeker te weten zo blijf je bezig..

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Indroogstrepen komen juist veel voor :).

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je zwangerschapsklachten?
    Gebruik je voorbehoedsmiddelen?
    Wanneer denk je dat de sex heeft geleidt tot een zwangerschap?

8. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    We gebruiken condooms behalve als ik mijn menstruatie heb (feest! Haha). Alleen de laatste tijd heb ik vaak het idee dat m'n buik anders voelt en mijn buik staat rond en strak, uit verhouding lijkt het bijna. Ook gevoelige darmen, maagpijn, vanochtend was ik er misselijk van. We hebben een meisje van anderhalf dus ik weet hoe het kan voelen om zwanger te zijn, al kan elke zwangerschap weer heel anders zijn natuurlijk. We willen graag een tweede maar op dit moment verwachtten we het nog niet zo gauw..

9. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Dat wist ik niet! Nog niet eerder meegemaakt. Het zou dus geen aanleiding hoeven geven voor nog een test denk je?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Nee gezien het feit dat jullie de hele maand condooms gebruiken en je netjes menstrueert zou ik geen aanleiding vinden om nogmaals te testen :).

Als je kwaaltjes (die je al langere tijd hebt) van hcg komen, dan had de test al gelijk duidelijk geweest :)

11. Madison22

Madison22 Actief lid

6 sep 2020
    155
    107
    43
    Vrouw
    Je hebt gelijk hoor, de kans is ook vrij klein dat ik zwanger ben! Het is net of heb ik eerst 3 negatieve testen nodig voordat ik ervan overtuigd ben.. allemaal door die ene indroogstreep. Misschien kan ik het voorlopig inderdaad beter laten rusten.
    Dankjewel voor je advies! Ik had het echt even nodig...

Deel Deze Pagina