Hallo allemaal Ik heb even een vraagje. Ik heb een erg onregelmatige cyclus dus het is voor ons lastig in te schatten wanneer ik vruchtbaar ben. Nu voel ik gelukkig zelf goed aan wanneer ik mijn ovulatie heb. Nu had ik de 15e mijn ovulatie. Deze dag dus ook aan het klussen geweest. Precies een week later werd ik grieperig, heel erg moe keelpijn oorpijn, deze zaten dicht enz. Ook kreeg ik rond deze tijd last van mijn tandvlees ( achter mijn verstandskies ontstoken ). Ook had ik tijdens deze dagen last onder in mijn buik. Na 3 dagen was het grieperige gevoel over en gister voelde ik mij dus weer helemaal top. Nu heb ik nergens meer last van, alleen dat mijn borsten erg gevoelig zijn maar dat heb ik altijd rond mijn menstruatie. Nu vroeg ik mij af, heeft iemand ervaring met deze symptomen? Ik moet dus de 29e eigenlijk ongesteld worden maar het voelt nu net alsof er niks meer aan de hand is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ja, dat is ook zo. Maar die dagen tot dinsdag duren zo lang 😉. Dus ik dacht, eens even horen of iemand deze zelfde symptomen ook kent.
Tja, het kan beide kanten op. Soms ben je er in je hoofd ook zo mee bezig dat je op alles gaat letten en ook alles voelt... Ik heb die klachten die jij noemt ook wel een aantal keer gehad maar was toch echt niet zwanger Hou er gewoon rekening mee dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden en alleen een test uitsluitsel kan geven. Ik hoop voor je dat t raak is!
Bedankt voor je reactie! Ik ben inderdaad ook bang dat ik alles voel omdat ik het zo graag wil. Ga indd duimen en hopen op een positieve uitlag volgende week!
Die symptomen kunnen idd veroorzaakt worden door een zwangerschap, ieder andere hormoonschommeling en het te graag willen dus helaas is er niets duidelijks over te zeggen.
Nee, jammergenoeg afwachten tot volgende week. Moet wel zeggen dat ik nog niet zulke pijnlijke borsten heb gehad! Voelt alsof ze onder de blauwe plekken zitten..
Hallo bowien, ik hoop het zo voor je. De eerste ronde van ons, hadden wij ook tijdens mijn vruchtbare dagen geklust. ik had na een week al bandenpijn en voelde mij grieperig. Mijn menstruatie bleef uit, dus ik dacht dat het nesteling was.... maar helaas na 3 dagen werd ik toch ongesteld dus niet zwanger... misschien voor jou iets meer succes!
Jaa ik hoop het wel! Jammer dat je lichaam je dan zo voor de gek kan houden hè?! Ik begin het wel steeds meer te denken dat het waarschijnlijk toch niet zo is, ondanks alle symptomen. Als ik meer weet zal ik het even melden 😊