Allereerst denk ik negatief! Waarom? Dat is mijn gevoel. Toch na 10 min een raar streepje op m'n test. Sowieso zie ik er 1 rechts van de teststreep en daar kijk ik dan ook niet naar maar links dus ook heel vaag! Graag jullie mening! Kijk niet naar m'n banner! Die staat op LF van 10 dagen! Vandaag 10 dpo! Geen ochtend urine en ja toch gedronken....
Ik denk hem wel te zien.. Ik ga hard voor je duimen dat je snel een wat duidelijkere streep mag hebben.
ik zie ook wel iets vaags , heb er zelf ook al twee gedaan vandaag de heb dezelfde testen als jou heb er een topic over geopend misschien kan je naar mijn testjes ook eens kijken is beetje gelijkaardig topic noemt veeeeeel te vroeg ik weet het maar denk toch iets te zien grtjs
OW wat vreselijk spannend dit!!! Ik wordt spontaan misselijk en weet ik veel wat nog meer!! Babylove85: ik ga gelijk kijken. Nu is test verder opgedroogd en zijn we bijna 3 kwatier later en zie ik dus alleen nog die linker streep, die rare rechts van controle streep is helemaal weg!!!
Maak de foto anders eens schuin. Dus niet die test recht in beeld, maar schuin genomen.. ben benieuwd!
Nee!!!!! Wilde een nieuwe foto maken van hoe hij nu is en laat ik hem vallen wil ik hem schoonvegen en precies over de tuurstreepje een flinke beschadiging dus foto niet meer mogelijk.. Als ik zondag niet ongi ben ga ik pas weer testen heb ik mezelf voorgenomen...ahhhh wie laat er nou z'n test vallen :x Dit is trouwens een dipstickje van sensitest, iemand enig idee of die vanaf 25 of 10 hcg meten??
Sensi meet vanaf 25. Maar bij mij waren t ook lichte steeepjes. Je mag de test tot 30 min aflezen daarna ongeldig. Ik zie trouwens zeker een streepje!! Super spannend snel over twee dagen weer testen!
Oké vanaf 25 dus. Morgenochtend of straks toch even langs kV dus. Foto vd test is gemaakt na ongeveer 10 min.
dit is zooooooooo spannend ... ga jij ook morgen ochtend terug testen?? ik wel maar deze keer met de kv test . ik denk niet dat er iets gaat te zien zijn al hoop ik het natuurlijk wel
Niet meer getest vanmorgen want ben ongesteld geworden.. Werd wakker met buikkramp, ging naar toilet en rood...had eigenlijk wel hoop na de twijfeltest van gister, helaas mocht het niet zo zijn...op naar ronde 9 alweer 😞😞
o nee ... jammer !! ik had bij jou ook goede moed die test van gisteren zag er toch veelbelovend uit ! balen , ik zit nog steeds met van die stomme mega vage tuurstreepjes, ook bij die test die jij hebt gebruikt, ik vertrouw ze dus echt niet , ik ga er niet van uit dat ik eventueel zwanger zou zijn , ik ga nu gewoon tot dinsdag of woensdag wachten en als ik dan niet ongi ben doe ik misschien nog eens een test maar dan van kv ... jij super veel succes gewenst deze ronde!!! xxx
Ik vond jou testjes veel duidelijker als die van mij dus denk dat jij de komende dagen echt wel donkerdere streepjes gaat krijgen! Spannend nog ff! Ik baal wel flink! Bij m'n dochter was ik direct zwanger en nu wachten we alweer 7 maanden....had zo graag ongeveer 2,5 tussen kindjes gewild maar t loopt al tegen de 3 jaar ertussen. Heeft ook wel z'n voordelen maar iets korter op elkaar leek me gewoon erg leuk. We gaan zien wat deze ronde ons gaat brengen...
ik duim ook voor je dat het deze ronde raak gaat zijn !!! ik ga je zeker in de gaten houden en bij mij , hmmm ik weet het niet , vertrouw niet meer op die testen we zien het wel hehe