Melkpoeder vliegtuig

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2schatjes, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoi dames,

Wij vertrekken binnenkort met onze dames op vakanite naar Lanzarote. de jongste is 9 maandjes en krijgt nog volledig borstvoeding en bijvoeding. Ze krijgt medicijntjes voor de ontlasting met water en 1 schep friso ha erdoor. Soms krijgt ze gewoon een flesje flesvoeding erbij als haar tandjes haar zeer doen aan de borst.
    Nu vraag ik me dus het volgende af. Ik gebruik friso h.a. en die haal ik bij Etos (kleinere verpakking) en ik heb nu ook een grotere verpakking maar hoe neem je dat mee? Een dicht pak heeft geen zin, want het is maar minimaal wat ik nodig heb, maar vanwege de gevoelige darmen neem ik wel gewoon mee wat ze dan altijd krijgt. Kan ik de poeder gewoon in een plastic bakje doen zoals thuis met het schepje erbij in? of krijg je hiermee moeijlijkheden?
    Onderweg kan ik wel wat in zo'n verdeeldoosje doen maar in het koffer zo'n bakje, levert dat problemen op?

Alvast bedankt!

Groetjes nantens

2. Poeder in een bakje is geen probleem hoor.
    Je zou op dat bakje het etiket van de verpakking kunnen plakken ofzo, zodat wat duidelijker te zien is wat er in zit... maar het zal geen probleem zijn.
    Ik heb ook eens wat koffiemelkpoeder in een potje meegenomen, niks aan de hand.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik deed de poeder ook altijd in een bakje en dan een stickertje er op met 'Nutrilon baby milk'.....gewoon voor de zekerheid!

Deel Deze Pagina