Slijm Slijm nog is Slijm

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sincerity, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sincerity

Sincerity Actief lid

14 okt 2010
    105
    0
    0
    Enschede
    Hallo!

Genantevraagjestijd!

Ik ben nu 2 maanden geleden ongeveer bevallen. Ik heb nogsteeds geen menstruatie gehad. De laatste paar dagen heb ik GIGANTISCH veel slijmverlies. Ongeveer een maandverband vol per dag.

Alleen, in die slijmverlies, zit ook stukjes hard, en als ik dat uit elkaar wrijf (sorry smerig) lijken het op kleine bloedstolseltjes? zit dus vers rood blood in het zalmige slijm. En het is veel.

Nu ben ik bang wat het precies is? Ik heb vanaf mijn bevalling al blaasonstekingen, ik heb nu al mijn derde kuur, vandaag is er een kweek naar het lab gestuurd. Ik heb ook van onderen klachten, brand/jeuk en pijn tijdens plassen maar dat dacht ik hing meer samen met de bevalling?

De kleine heeft spruw, weet niet als ze het nogsteeds heeft, klachten lijkt weg te zijn na een kuur, is het misschien ook een vaginale onsteking? Het lijkt mij wat roder dan normaal van onder maar mijn vriend zegt van niet.

Ik ga vrijdag op vakantie en zaterdag weg van de stad dus dan kan ik niet meer naar de dokter.. dus liefst zsm een antwoord als ik nog ff snel langs de dr morgen moet of niet..

Iemand ervaring?

Edit: Ik heb 3 weken non stop BV gegeven, alleen toen heb ik moeten stoppen vanwege iedere keer antibiotika en medicijnen

Gr Sincerity!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Klink of je in ieder geval een schimmeltje hebt gevangen down under, dus daar in ieder geval een kuurtje voor vragen. Zou morgen verder toch echt even bellen met je huisarts. Zou niet gerust zijn op de bloedstolseltjes namelijk.

3. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Schimmel zou kunnen.

Kan ook de eisprong zijn. Veel slijm hoort daar bij en bij mij gaat het meestal met iets bloed gepaard.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik herken het slijmerige en de brand, jeuk en pijn bij het plassen... Ikzelf had een schimmeltje... Creme en een soort eitje gekregen wat je in je vagina moet inbrengen en na een dag of 4 was het over...
    Zit je al aan anticonceptie? Want daar kwam bij mij het bloederige van aldus de huisarts

Deel Deze Pagina