bruin roze slijm verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door debora21, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!
    Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger van de 2de. En gister en vandaag moest ik naar de wc en verloor ik roze bruin slijm. Gister maar een beetje vandaag wat meer. Ik heb wel wat last van obstipatie maar verloor het slijm dus ervoor. Meestal is dat dan toch erna?? maak me wel erg zorgen vooral omdat ik er gewoon niet echt een goed gevoel over heb. heb geen kwaaltjes (weet dat het niks zegt) Alleen last van m'n buik, maar geen krampen ofzo.
    Nou ja ik ga morgen de vk even bellen en voor de rest is het natuurlijk afwachten, maar ik moest het even van me afschrijven want ik maak me gewoon veel zorgen :(

2. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

kan me voorstellen dat je even je verhaal wilt doen en dat je je zorgen maakt.. Ik wil je niet verder ongerust maken, maar ik heb vorige week een miskraam gehad en dat begon ook met licht bloedverlies. Na 2 dagen erge krampen gekregen en toen is het echt misgegaan. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou hetzelfde is,
    er zijn zoveel vrouwen die bloedverlies hebben tussendoor en die een prachtbaby op de wereld zetten, en zolang je geen krampen hebt zou ik me geen zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan).
    Ik hoop voor jou in ieder geval dat het allemaal goed komt, en hoop dat je vk je een beetje gerust kan stellen!

Succes!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je voor je eerlijke antwoord. Was het bij jou helder rood of bruin/roze?

Ik heb me zelf gewoon voorbereid op een mk... Het voelt ook niet goed, dus kan me er maar beter een beetje "schrap" zetten...

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    succes, ik zelf had ook het gevoel dat niet goed zat en ging ook niet goed. Probeer je gevoel te geloven, dan kan het tenslotte alleen nog maar meevallen. Hoop voor je dat het niets is, maar anders ben je op het ergste voorbereid
    sterkte
    twinny

5. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hoi,

Denk dat je het niet wil horen maar ook ik denk dat je op je gevoel af moet gaan. Bloed hoeft inderdaad helemaal niks te zeggen maar vaak weet je zelf of iets goed zit of niet.

Ik heb zelf 3 miskramen gehad en alle 3 de keren wist ik van te voren dat het niet goed zat en dat het een miskraam zou worden. Echt heel bizar.
    Ik testte op een woensdag positief en de vrijdag daarna speurde ik heel het net af hoe een miskraam in z'n werk gaat. Mijn man en mijn moeder werden er eng van maar het voelde gewoon zo.
    De volgende dag zijn we op vakantie gegaan en dinsdag (6 dagen na de positieve test) was ik er helemaal zeker van dat het mis zou gaan. Ik heb huilend mijn moeder gebeld vanuit Turkije en die vond dat ik moed moest houden zolang ik nog niet bloedde. Ik was namelijk nog niks verloren, zelfs geen druppeltje.
    De volgende dag (dus 1 week na de posi test, 5,4 weken zwanger) verloor ik op het toilet wat bloed. We zijn naar het ziekenhuis in Turkije gegaan en terwijl ik daar zat te wachten op mijn bloeduitslag stroomde het letterlijk mijn lichaam uit.

Geen leuk verhaal dus en ik hoop dat het anders is voor jou maar ik kan altijd op mijn gevoel af gaan. Toen het minder leuk was maar ook wanneer het wel leuk is.

Heel veel succes!!!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    #6 ichtus, 11 aug 2009
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
    Heej lieve deb..

Wat een onzekerheid he..ik herken t zo... mijn mk begon ook zo.. een week later gin ghet mis, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr...

deze zwangerschap heb ik ook 1 dag wat roze bruin slijm verloren rond 5e wk... echt maar heel weinig, maar zie mij.. ik ben hartstikke rond..

Het zegt dus echt helemaal niks..ik ga je niet zeggen dat je moet genieten of er niet aan moet denken...dat lukt toch niet, maar geef ook niet meteen alle hoop op.. kan ook zijn dat je gevoel puur een bescherming is voor als het wel mis zou gaan.. hoeft niet perse waar instinct te zijn he..

Meid dikke knuff...

7. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Debora,

sorry voor m'n late reactie, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.
    Om nog even antwoord te geven op je vraag, het begon bij mij met iets bruin bloedverlies en een dag daarna kreeg ik de krampen en was het echt helder rood. Zoals al eerder gezegd is het misschien verstandig om van je gevoel uit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen. Mijn gevoel was ook niet goed, maar het was m'n 1e zwangerschap dus ik wist ook niet goed wat ik precies moest voelen...

Ik hoop voor jou dat alles wel goed gaat en wens je veel succes!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hallo!
    Dank je wel voor jullie antwoorden

Ik ben geen bloed meer verloren, en de vk heeft gezegd dat als het nog eens voorkomt, ik volgende week (als ik 7 weken ben) een echo kan krijgen. Dus ik denk dat ik daar gewoon om ga vragen als het nog steeds niet goed voelt.

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    dat klinkt in iedergeval positief. En gewoon voor die echo vragen als je je onzeker voelt, desnoods zeg je gewoon dat je nog wat bloed verloren hebt;)

succes
    twinny

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ik wil de echo zeker, want vanochtend verloor ik dus weer zo'n zelfde beetje bloed. Het is steeds als ik naar de wc moet om te poepen. Voor dat dat lukt (obstipatie) bloed ik dus... Zou het daar van komen?? Ik ga er iig van uit dat het mis gaat :(

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

het kan natuurlijk van het persen komen........ succes met de echo binnenkort, tis niet verkeerd om voor zekerheid te vragen..

twinny

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je!! Maar het gekke is: ik heb niet het idee dat ik pers. juist niet meer na die 1ste x bloedverlies. Nou ik wacht het gewoon af!

Deel Deze Pagina