Hey dames, Ik zit vandaag volgens mijn berekeningen op 10 dpo. Dit is de 5e ronde voor ons 1e kindje, in april helaas een miskraam gehad. Afgelopen zondag (8dpo) een test gedaan en natuurlijk negatief. Met vriend afgesproken om niet eerder dan komend weekend opnieuw te testen als mijn menstruatie uitblijft. Nu heb ik vandaag een dagje vrij en je raadt het al... ik kon mij niet beheersen. Zojuist een test gedaan (met middagurine dus) en ik lijk iets te zien?? Wie kijkt met mij mee?
Ik ben bang dat ik me dingen inbeeld omdat ik het zo graag wil zien, haha . Maar fijn dat jullie het ook zien! Waarschijnlijk wel, of misschien beter een dagje ertussen laten? Als me dat lukt dan
Ja hoor! Een dergelijk streepje had ik afgelopen donderdag En nu deze! Ik Zou overmorgen of dit weekend nog eens met action testen dan heb je goede vergelijking
Vanmorgen weer een test gedaan, wel met een kruidvat 2v5 aangezien ik geen action testen meer had. Streepje is ongeveer hetzelfde denk ik. Vanaf nu ga ik deze testen gebruiken om te kijken of ie oploopt!
Ik vind het streepje zelfs wat duidelijker dan op je vorige test. Ik kan alleen maar zeggen: ik hoop dat het een plakkertje is!