Voor mijn andere twee kindjes heb ik trouw een kartonnen vijl aangeschaft. Dat stond zo op de lijst. Ik heb ze alleen nooit gebruikt en ben ze inmiddels kwijt geraakt. Nu vroeg ik me af of je je kindje niet ook gewoon kunt vijlen met de Herome glazen vijl? Deze is ook heel fijntjes qua structuur. Iemand ervaring?
Ik heb nooit een vijl gebruikt... Kan echt niet tegen dat gevoel en geluid. Ik heb de nageltjes eerst afgebeten met m'n tanden. En na een week of 3 ben ik gaan knippen.. Nu is het ook de normaalste zaak van de wereld dat we 1x per week even de nageltjes knippen nooit problemen mee gehad...
Ik ben meteen begonnen met nageltjes knippen. Vijlen duurt veel,langer en lijkt mij ook veel,onprettiger
Dat is eigenlijk ook precies de reden dat ik niet weer een vijl wil aanschaffen die ik nooit gebruik. Maar mocht ik ineens willen vijlen, dan moet ik dus mijn glazen Herome vijl gebruiken. Ik ga er maar geen kopen!
Ik gebruik hier alleen maar de glazen nagelvijl van herome. Gaat prima en werkt veel beter dan een kartonnen vijl.
Ik heb vanaf het begin een nagel knappertje gebruikt en een glazen of gewone vijl om de scherpe puntjes er nog af te halen. De kraam vond me heel dapper haha, maar ze kwam al met zulke lange nagels op de wereld dat ik wel moest 😉 Heb ook ergens zo'n baby schaartje en vijltje ofzo, nooit gebruikt.