innesteling ???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door angel74, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi ,

zit met een vraag
    heb op 19 maart mijn ongi gehad vanaf de eisprong een temperatuur hoge temperatuur gehad 2april 36.8 en de dagen daarna alleen ma rond de 37.2 en 37.6 zelfs 1x 37.8 ben nu eerder ongi geworden inpv 16,17 april nu op 13 april dit was 2 dagen best veel en toen beetje met afvegen en donderdags avond niks meer de temp was op 13april nog 37.2 en de 14e 36.8 - 36.4-36.6 - het weekend vergeten te temp en nu vandaag maandag zit ik alweer op 36.9 snap er niks meer van .. gister gemeenschap gehad en een klein half uurtje erna beetje rare bruine kleur verlies gehad met wat slijm en vandaag ook 2x heel vreemd snapt hier iemand iets van ????? normaal gaat je temp toch pas stijgen na je ei en niet ervoor ???
    en heb vandaag nog een temp van 36.9 en sins vandaag ook veel dunne witte afscheiding en raar geborrel in mijn en sins gister last van tepels snap er echt niks meer van .

liefs angel

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wilde net een vraag stellen over innesteling.

Ik heb zaterdag mijn ei gehad en kreeg vanmiddag opeens 1 korte maar felle steek links, mijn ei kwam ook links.
    Heb al sinds de eisprong een spierpijn achtig gevoel net boven mijn schaambeen.
    Met bukken bv. met veters strikken voelt mijn buik heel vol en is het pijnlijk.

Weet iemand hoe een innesteling voelt?
    Heb nog geen bruinverlies ofzo gehad.

3. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hallo

ik zelf heb op dag 16 van mij cyclus was bruinig/rode afscheiding gehad