ervaring 35 weken en inleiden

Discussion in 'Zwangerschap' started by jokiebear, Oct 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jokiebear

jokiebear Lid

Feb 12, 2015
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames ik ben morgen 34 weken zwanger en ik lig op dit moment in het ziekenhuis ivm een scheur in de vliezen en verlies van vruchtwater.
    dit is al de 2de keer in een vrij korte tijd dat ik in het ziekenhuis lig en de eerste keer was met 28 weken ivm lichte weeen activiteit en een verkorte baarmoedermond.

ik lig hier al 3 dagen en het was even afwachten of de weeen spontaan zouden beginnen wat ondanks een beetje gerommel niet is gebeurd.
    nu willen ze me morgen naar huis sturen en me elke dag laten terugkomen voor een ctg en me rond 35 weken inleiden.
    ik zie er ZO tegenop ik heb geen auto om me naar het ziekenhuis te vervoeren elke dag, het ov is een hele onderneming en me enige mogelijkheid is op een scooter wat mij zeker niet ideaal lijkt.
    daarnaast ben ik volledig uitgeput en het enige wat ik afgelopen 3 dagen in het ziekenhuis heb gedaan is slapen met af en toe wakker zijn voor 2a3 uurtjes tussendoor.

dinsdag krijg ik de inleidingsdatum te horen maar het zal rond de 35 weken zijn.
    heeft hier iemand ervaring met inleiden rond die periode?
    de baby loopt gelukkig 2 weken voor dus dat is al mooi meegenomen maarja het blijft natuurlijk een schatting met de echo.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh heftig :( Heb je dat aangegeven in het zkh? Dat dit logistiek niet mogelijk is voor jou? Misschien kun je je verzekering bellen, soms vergoeden ze taxi vervoer naar het zkh. Bij mij deden ze het destijds nog, maar weet niet meer hoe het nu zit met de verzekering. Het lijkt mij in elk geval niet wenselijk dat al je energie op gaat aan heen en weer reizen naar het zkh.

3. jokiebear

jokiebear Lid

Feb 12, 2015
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb inderdaad contact gehad met mijn verzekering maar het word niet vergoed voor mij.....
    ik weet ook ff niet wat ik er nu mee moet.....
    ik zal ook morgen overleg voeren met de gynaecoloog.

Share This Page