Wij gaan de volgende cyclus starten met IVF. Dat is over 10 dagen. Wij hebben al een kindje en er is geen reden gevonden waarom het niet lukt behalve dat we allebei inmiddels 40 zijn. Ik begin op dag 1 met decapeptyl om m'n cyclus plat te leggen. Op dag 3 met puregon 150 eenheden en 35u voor de punctie Ovitrelle 250. En tenslotte vanaf de dag van de punctie utrogestan bolletjes 3x2 bolletjes per dag gedurende 10 dagen. Mijn eicelvoorraad is aan de hoge kant vandaar dat ik niet gelijk op de hoogste dosering puregon start voor de stimulatiefase. Bij de IUI's spoot ik Gonal F 75 een heden en daarmee kreeg ik maar 1 follikel. Is dit ook zoals het bij jullie was? Zijn er nog vitamines of voedingssupplementen die jullie zouden slikken? En wat voor bijwerkingen hadden jullie op deze medicijnen? Ik vind het spannend...
Boannan er ik hij een en dezelfde dosering verschillende hoeveelheid eitjes gehad zo heb ik bij 50 gonal f 4 follikels gehad en bij 112,5 6. Bij die zelfde 50 heb ook een keer 1 of 2 follikels gehad. Het kan echt per cyclus verschillen. Voor de rest ziet het er normaal uit.
In Nederland is dit inderdaad een heel normaal schema Ze zijn hier vaak ook voorzichtig met de dosis, het is ook echt puur even kijken of en hoe het aanslaat.. Succes!
ik heb bij beide pogingen hetzelfde gespoten (dag 1-14 triptofem en dag 3-14 gonal-f 150 eenheden) en had de eerste ronde 20 follikels en nu ziet het er naar uit dat het er 14 zijn dus het verschilt per keer. Wat meestal wel goed werkt vind ik is granaat appel sap drinken. Het is vreselijk vies maar zorgt er voor dat je goed gestimuleerd blijft van binnen.
Hoi, Spannend dat je voor ivf gaat. Ik had wel het langere schema, eerst nog de pil geslikt. Ik had ook 150 eh puregon. Met iui geloof ik 50 eh Met ivf uiteindelijk een overstimulatie gehad, niet leuk Het kan ook zijn dat ze tijdens de behandeling de dosis ophogen. Wat betreft extra vitamine's. Nee, heb niet anders gegeten, gewoon net als anders. Wel alvast starten met foliumzuur. Verder tijdens punctie en na tp zorgen voor warme voeten. en veel groene thee drinken, zo min mogelijk koffie, hier toen met resultaat. Ik wens je ontzettend veel succes!
heel veel succes , spannende tijden komen eraan. Gewoon vitamines voor zwanger worden slikken want daar zit alles in wat je nodig hebt. Verder doen wat je altijd doet. misschien iets gezonder eten en natuurlijk geen alcohol en niet roken. veel succes, hopelijk een positief eindresultaat