zoontje, 14 mnd, hangt hele dag aan me

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door luckynumber4, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ons kleinste mannetje van bijna 14 maanden hangt al een paar weken ontzettend aan me. Ik kan geen stap verzetten of hij gaat huilen. Hij wil het liefst de hele dag bij mij op schoot. Soms gaat hij wel even spelen, maar langer dan 5 minuten houdt hij dat niet vol. Is dit de periode van eenkennigheid / verlatingsangst? Zijn 2 oudere broers hebben dat nooit zo gehad, dus ik weet niet zo goed hoe hiermee om te gaan. Iemand advies hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

2. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hahaha hier ook een mama's kindje hoor! Zijn oudere zus heeft dit nooit zo gehad. Die zat gerust ergens te spelen of zichzelf te vermaken terwijl ik bv bezig was met koken. Heb echt een tijd gehad met hem dat ik niet uit zijn zichtveld moest verdwijnen en als ik dat wel deed dan hing hij weer jengelend aan mijn been. Het is een periode geweest hoor, nu kan hij prima weer dingen alleen doen. Maar als hij weer tijden heeft waar tanden/kiezen doorkomen dan is weer alleen mama goed. Papa is dan niks waard :D het is wel een periode hoor, gaat wel weer minder worden. Nu mag papa hem ook in bed leggen ;) o ja, hier is hij nu 18 maanden en heb het deze week 1 keer gehad met hem. Achteraf bleek dat hij een kies door had :)

Deel Deze Pagina