Over 2.5 week vertrekken wij met onze zoon van dan 7 maanden naar Kos, naar het all inclusive resort Aegean View (dit resort is nieuw voor me). Ik ben zelf al vaker op Kos geweest, maar nog nooit met kinderen, laat staan met een baby. Ik vroeg me af of iemand ervaringen met Kos met een baby, of zelfs met dit hotel (evt zonder baby ) heeft? Hoe is het bevallen? Daarnaast, wij gaan normaal gesproken met de boot op 3 eilanden tour, heerlijk relaxed op de boot. Heeft iemand zoiets weleens met een baby gedaan? Het lijkt mij namelijk opzich niet echt aan te raden, als ik eerlijk ben. Zelfs al zou je in de schaduw zitten, wat ik zelf sowieso altijd doe omdat ik wit-witter-witst ben, lijkt het me gewoon niet zo handig. Iemand daar misschien ervaring mee?
Wij zijn vorig jaar geweest met onze dochter toen ruim anderhalf. Het was heerlijk! Het is opgezet als een soort bungalow park met bij je kamer een zwembad. Ik kon dus tijdens het middagdutje gewoon aan het zwembad zitten want ik keek zo naar onze kamer. 3 stappen en ik was op de kamer. De zwembaden zijn bij de kamers ook rustig want er zijn 2 grotere zwembaden (main Pool en aqua park) dus je kan met je kleintje daar ook heel relaxt zwemmen. Barretjes met drinken zijn ook altijd wel op loop afstand volgens mij. Het ligt wel allemaal ver uit elkaar maar je kan met golfkarrwtjes worden gebracht en gehaald. Het personeel is echt super vriendelijk. Werkelijk geen 1 chagrijnig! Terwijl ze lange dagen werken vaak 6 dagen per week. Het enige jammeren vond ik de all in formule die een beetje tegen viel. Ontbijt lunch diner wel maar qua tussendoor viel het tegen. Maar wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zou iedereen aanraden om daar ook heen te gaan . Ow en het centrum is wel ver en de taxi's hebben geen kinderzitje en Dw bussen reden vorig jaar een beetje apart. Dus wel iets om rekening mee te houden. Alvast een fijne vakantie !