Ervaringsdeskundigen reflux?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nati, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @missSol, vaak is het zo als een kindje in eerste instantie goed reageert op de pepti en dan toch weer terug valt, dat ze een nog 'zwaardere' voeding nodig hebben zoals nutrimigen of neocate, mijn zoontje heeft 6 mnd pepti gehad en nadat bij de provocatie test is gebleken dat hij daadwerkelijk KMA heeft en nog steeds krampen had zijn we overgestapt op neocate en nu gaat het eindelijk (qua darmen) goed met hem, mss toch maar eens overleggen?! Succes! Het is zwaar als ze zo'n last hebben en je kunt bijna niets voor ze doen...:(

2. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    @Suze30: Ja ik had zoiets al gelezen en het lijkt hier idd ook het geval te zijn. Maandagochtend gaan we naar de kinderarts en dan ga ik dat ook overleggen. Gelukkig heeft hij niet alsnog weer darmkrampjes erbij, alleen wat meer scheten waar ie tijdens het drinken ook vaak last van heeft. Voor we met pepti begonnen lag hij altijd tijdens het slapen te woelen en te kreunen, daar is ie gelukkig wel van af. Slapen doet ie gelukkig wel heel goed.

Ik dik de voeding ook in met pure jbpm, ik durf het eigenlijk niet meer weg te laten, zodra ik iets minder erin doet begint hij alweer meer te spugen en lijkt het meer omhoog te komen.
    Hebben jullie kindjes ook zo vaak last van de hik? Meneertje heeft dit heel vaak en soms ook na zijn slaapje komt het ineens weer.
    Ik verschoon snachts ook niet, zoveel doet hij snachts niet en probeer het ook zo rustig mogelijk te houden. Blijf het alleen wel lastig vinden met de motillium omdat je dat 15min voor de fles moet geven, soms is dat best wel lastig vooral als hij smorgens vroeg komt.

3. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid heeft ook last... We hebben het bed omhoog gezet en dat helpt echt goed. Ze roggelt nu niet meer! Ik zou wel graag willen weten of het echt kan dat het kindje stikt in de voeding... Jhbpm hebben we ook geprobeerd maar werkte averechts, ze vond het goor en ging meer spugen. F. Heeft trouwens meer verborgen reflux maar denk zelf dat sinds het bed omhoog is het veel beter gaat.. Ze piept nog wel erg helaas

Deel Deze Pagina