Vruchtbare dagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patty82, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi ladies,

Ik heb een vraagje over mijn vruchtbare dagen. Omdat ik vrij onregelmatig ongesteld ben wil ik mijn vruchtbare dagen berekenen. Nu ben ik zondagochtend ongesteld geworden en sinds vandaag vloei ik niet meer. Dus eigenlijk ben ik maar 2 dagen echt ongesteld geweest. Moet ik nu voor het berekenen van mijn vruchtbare dagen, vandaag aanhouden als laatse menstruatiedag of gewoon uitgaan van 7 menstruatiedagen? Moet ik me overigens zorgen maken dat mijn menstruatie maar zo kort is? Pfff soms weet ik het gewoon niet meer.

Groetjes

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
  3. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi Kristel,

Bedankt voor je reactie.
    Bij de zwangerschap van mijn dochtertje probeerde ik ook op de symptomen te letten en dat heeft toen redelijk geholpen. Nu probeer ik het weer te doen alleen de afgelopen twee maanden was dat vrij lastig.

Ik had namelijk last van slijm etc. en dacht dus, dit zijn mijn vruchtbare dagen. We hebben toen geklust, alleen twee weken erna, kreeg ik dus weer dezelfde symptomen. Het is dan heel erg lastig om naar je lichaam te luisteren, helemaal wanneer je tegenstrijdige symptomen krijgt. Maar we houden moed en wie weet is het deze ronde raak!

Groetjes Patty

4. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi Patty,

Ik zit in beejte in hetzelfde schuitje als jij, mijn cyclus is vrij onregelmatig. Ik ben altijd erg onzeker wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, en dit bereken ik dan via sensitest.nl (er zijn ook anders sites) Ik neem dan het gemiddelde van de cyclusdagen. Bij mij komt het dan meestal overeen (met de berekende dag van de eisprong) Ik merk trouwens dat mijn eisprong eraan zit te komen aan het vruchtbare slijm en buikpijn, maar dit wisselt wel sterk. De ene heel plotseling slijm en buikpijn, de andere keer l heel lang... dus dan weet je nog niet precies wanneer je ei de race naar beneden gaat maken....!

Lastig he? We zijn er maar mooi zoet mee allemaal.

Succes in elk geval!

Groetjes, Pinda83

Deel Deze Pagina