Vanmorgen zijn bij mij mijn vliezen gebroken om 0900. Ik zit nu alleen op de weeen te wachten. Komen ze vaak snel daarna of moet je nog even een paar uurtjes wachten?
Tja, da's bij iedereen verschillend. Ook bij mij was het breken van de vliezsen het teken dat de bevalling begon en 3,5 uur later lag ze op mijn buik. De weeen kwamen niet lang na het breken van de vliezen op gang en na 2 uur had ik 6cm ontsluiting... Maar ik ken ook verhalen van mensen die naar het ziekenhuis moesten (ivm infectiegevaar)omdat de vliezen al te lang gebroken waren en er verder nog geen teken van een beginnende bevalling kwam. Ik hoop voor je dat er snal 'iets' op gang komt! Succes!
Hoi Alre, voor hetzelfde geld ben je nu al bevallen, in dat geval van harte! Bij mij braken ook rond 09.00 uur 's morgen mijn vliezen (drupsgewijs) en geen wee te bekennen. De volgende ochtend dan maar naar het ziekenhuis ivm met infectie gevaar. Om 09.30 weeënopwekkers via het infuus (had gelukkig wel al 2 cm dus hoefde ik geen gel) en 13.11 uur was ons meisje geboren. Groetjes Senninha
Bij mij begon het pas na 12 uren.. Heb 12 uren met gebroken vliezen gelopen zonder dat er wat gebeurde. Zou je wel als advies willen geven, blijf lekker thuis in je vertrouwde omgeving beetje wandelen e.d Dat scheelt echt heel veel! Succes met de bevalling meid, kan nu nooit lang meer duren!
Misschien ben je ondertussen al wel lekker bevallen. Maar bij mij begonnen al snel na het breken van mijn vliezen de weeen. Het begon een beetje als menstruatiekrampen en na ongeveer 4 uur werden ze echt heftiger. Uiteindelijk beviel ik 12 uur na het breken van de vliezen.... Succes he! xxx
Ik ben ondertussen bevallen. Om 1600 begonnen de weeen maar het heftige werk begon om 2300. Om 0338 was ze geboren.