er is vast al eens eerder een onderwerp over geweest, maar die kon ik niet vinden via de zoekknop. morgen komt mijn ipad... joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Maar eigenlijk wil ik er ook wat apps op zetten voor mijn dochter (bijna 5) wat zijn nou echt leuke apps (liefst gratis.. ik heb nml geen creditcard)
Where is my water free Kinderkijkbuis (collectie gecontroleerde filmpjes van youtube van allerlei programma's die ze leuk vinden) One touch drawing Angry birds (alle variaties ) Ninja chicken Bunny shooter Lego apps Cordy sky en Cordy HappyKids Veterinarian lite Ceramic Destroyer Kids Connect the dots lite Four in a Line Kids paint Kids doodle Dit zijn wel android-apps, maar neem aan dat de meeste ook voor I pad zijn. Je hebt voor de I pad volgens mij ook prenteboeken die misschien leuk zijn.
mja.. even zoeken op toca en op thinkfun levert oko wel wat leuke spellen op. de meeste toca-spellen zijn niet gratis... maar daar zijn oplossingen voor... installeer een app als bijv. appshopper. die houden bij welke apps in prijs verlaagd of zelfs tijdelijk gratis zijn. je moet er wel zelf even doorheen scrollen maar ik heb er al regelmatig wat leuke dingetjes uitgevist. en... iKind heeft heeeeeeeeeel veel apps op de site inclusief uitleg en review.
mja er zijn meer apps die bijhouden wat gratis danwel in de aanbieding is. gebruik het regelmatig want ook hier geen creditcard evt als je echt iets wil kopen... kun je natuurlijk een itunes kadokaart aanschaffen.
appevent volgen is ook handig. Die hebben 2 x per jaar een maand lang iedere dag een gratis app. De spelletjes van TocaBoca zijn hier favoriet!
Ik heb diverse apps van my firstapp dit zijn veel wat meer educatieve spelletjes, maar mijn zoontjes vinden ze erg leuk. Ingedeeld in leeftijdscatgorieen vanaf 1,5, 2,5 en vanaf 3,5 jaar en ouder. Heb zelf o.a memory, my profession, matrixmatch! Whats diff 3! Match it up en families
Wow super!! Hier was ik al een tijdje naar op zoek en kon me niet voorstellen dat het niet bestond. Bedankt!
Zoonlief is de laatste tijd nogal in de weer met Where's my water (Swampy) en Where's my perry. Beide van Disney. Vraagt in het begin wat begeleiding en uitleg, maar daarna kan hij er heel goed mee uit de voeten. Verder vindt hij Angry birds leuk, en de spelletjes van Lego, en eigenlijk alles met racen. Dochter heeft de ipad nu ook ontdekt. Zij vindt vooral interactieve zoekplaatjes leuk, zoals Seek & Find van wonderkind.
hier zijn ze gek van peg puzzle! gewoon puzzels waarbij ze de stukjes moeten slepen, de puzzelstukjes maken ook geluidjes ed.... lastig uit te leggen, maar tis een simpel maar leuk spel..