Wat denken jullie? Ik weet het niet! Ben zo zenuwachtig!! Ik zit nog voor mijn nod maar zie een klein streepje!
Bedankt voor jullie reactie! Hij is inderdaad heel licht. Ik ga zaterdag opnieuw testen of zal morgen al kunnen? Iemand ervaring met kv test en licht streepje? Ik sta strak van de adrealine.. hihi
Ik ben helemaal in de war dacht dat het vandaag donderdag was. Vrijdag ga ik opnieuw testen. Ik hoop dat ik dat vol hou.
ik zie hem ook spannend.Ik hoop dat je het volhoud om morgen niet te testen had ik me vandaag ook voorgenomen.Maar toch getest.Laat je het vrijdag weten duim voor je
Ik zie hem ook heeel licht! Was bij mij ook zo en s'middags was hij al duidelijker! ik persoonlijk zou niet kunnen wachten tot vrijdag haha!
Zie het streepje. Moet overmorgen stukje duidelijker zijn. Ik zelf vanochtend ook een licht streepje, 2 dagen vóór NOD....spannend allemaal he. Ik ga zaterdag opnieuw testen. Succes!!!!
Ik zie hem ook ! Ik had 4 dgn voor nod een soortgelijk streepje op de kv2v5 en ben gewoon elke dag blijven testen, niks om de dag En resultaat: zie banner !
Zo zag die van mij er precies zo uit afgelopen donderdag, vrijdag testte ik weer en die was gelijk al een stuk donkerder en had zelfs erna gelijk een CB digitale met "zwanger". Dit zijn mijn testen van donderdag en vrijdag
Als ik heel erg mijn best doe zie ik inderdaad wel een licht streepje. Hopelijk is je volgende test al een stuk duidelijker.
Sorry....ik zie hem niet. En ik maar denken dat ik goede ogen heb, hopelijk voor jou is het zeer slecht gesteld met mijn ogen
Ik zie hem ook! Ik zou ook niet kunnen wachten tot vrijdag en waarschijnlijk vanmiddag en morgen al weer hebben getest