Hey allemaal, Is er nog iemand vol ongeduld aan het wachten op een bloedtest bij zijn 5de icsi poging? Al mijn vorige pogingen zijn al negatief uitgedraaid, maar nu hebben ze de medicatie wat aangepast en een iets gewijzigde techniek gebruikt bij de tp. Ik hoop echt dat het deze keer eens mag lukken Weet er iemand of bruin bloedverlies een slecht voorteken kan zijn?
Hey Elize84, Het was bij mij duidelijk ook weer een slecht voorteken. Deze ochtend toch maar snel bloed laten controleren, resultaat 5de poging ook mislukt en geen ingevroren cryo's meer. Op naar de 6de en laatste keer.
hey zomerzonnetje, wat rot voor je meis (zacht uitgedrukt) wil je heel veel sterkte en succes wensen voor de nieuwe ronde en hoop dat het gaat lukken. duim voor je
Jeetje zomerzonnetje, wat vreselijk balen . Waar ben je onder behandeling? Hebben ze een vermoeden waarom het steeds niet lukt? Zijn er misschien in het buitenland nog meer mogelijkheden? Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar zie hier wel veel meiden uiteindelijk na vele mislukte IVF of ICSI pogingen naar Gent of Dusseldorf uitwijken... Maar goed, dat moet je ook maar willen en kunnen... Wil je heel veel sterkte wensen met je volgende poging!