ervaringsverhalen gezocht...

Discussie in 'Dysmatuur' gestart door wuppie86, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Gefeliciteerd. Met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat ze toch actie hebben ondernomen.
     
  2. Klets

    Klets Bekend lid

    20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, van harte gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine man! Hebben jij of hij geen verdere klachten? Heerlijk om na zo'n spannende tijd je kleintje te kunnen vasthouden en te zien! Hopelijk komen er snel bolle wangetjes!

    Geniet lekker van je kleine mannetje!
     
  3. maliro

    maliro Niet meer actief

    Hartelijk gefeliciteerd! En fijn dat hij het goed doet!
     
  4. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Gefeliciteerd!!!
     
  5. wuppie86

    wuppie86 Actief lid

    29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!
    Hij doet het super. Ik heb ook geen klachten, alleen kon ik het geen bevalling noemen maar eerder een lancering ;) dus ik moest wel gehecht worden helaas. Maar ik herstel erg goed!
    We zijn de bijvoeding al aan het afbouwen dus dat is lekker snel, ik moet wel iedere 3 uur voeden van de arts dat is het enige wat mij een beetje uitput. We wachten daarom eventjes met de kraambezoekjes.
    Ik ben echt dolblij dat hij er is en dat hij gezond lijkt! Een hele opluchting!
     
  6. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Fijn te lezen dat het goed gaat, hier vond ik het voeden op het begin ook zwaar, het is een goed teken dat je met de bijvoeding mag afbouwen!dan drinkt hij ook goed aan de borst neem ik aan.Probeer goed je rust te pakken tussendoor en slaap s'middags lekker ff.dat laat je baterij lekker op.
     
  7. minieme1984

    13 mei 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Gelukkig is alles goed. Geniet er maar lekker van...
     
  8. BeertjeS

    BeertjeS Actief lid

    2 aug 2012
    286
    0
    0
    Gefeliciteerd!!
     
  9. tido

    tido Actief lid

    21 aug 2013
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zwangerschapssuiker maar met de groeiechos bleek dat hij achter lag met groei. Met 36 weken bleek dat hij te weinig vruchtwater had maar nog voldoende. Met 38 weken doppleronderzoek gehad. Zat op ondergrens, groei bleek op 33w4d te liggen. Een week later weer doppler en ondergrens. Het was geen spoed moest wel elke dag aan ctg, ik voelde ook weinig tot geen leven. De verloskundigen van het ziekenhuis hebben mij er per dag doorheen gesleept! Vondt de spanning verschrikkelijk.
    Mijn zoontje werd met 39 weken spontaan geboren en is dysmatuur. Hij woog 2685 gram. De borstvoeding loopt als een tiet :p. Binnen 5 minuten lag hij aan de borst. Ze zeggen dat dysmaturen kindjes heel sterk zijn.
    Mijn zoontje hoefde niet de couveuse in omdat hij 39 weken was moest ivm zwangerschapssuiker sowieso 24 uur in het ziekenhuis blijven.
    Mijn zoontje is nu 6 weken hij doet het super!
    Ochja je hebt er lekker lang baby aan :D

    Dit is mijn derde kindje, ik was nog nooit zolang zwanger geweest. Mijn andere kids waren qua groei wel goed. Mijn dochter die prematuur was met 36 weken woog nog meer dan hem ;)
     

Deel Deze Pagina