Jip en Janneke (in kleur) op canvas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Caro31, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi, misschien dat iemand mij DE tip kan geven? Ik ben op zoek naar een gekleurde tekening van Jip en Janneke op canvas (groot formaat) voor op de babykamer. Denk aan een afbeelding zoals deze:

    Jip en Janneke op een bankje.jpg

    of deze:

    Jip en Janneke in de draaimolen.jpg

    Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? De afbeeldingen op internet zijn in klein formaat en daar kun je dus niet zoveel mee. En daarnaast is het waarschijnlijk ook niet toegestaan om zo'n plaatje te 'pikken'.

    Of is er een winkel waar je canvasdoeken met Jip en Janneke kunt kopen?
     
  2. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    haha grappig, wij gaan voor ene jip en janneke kamer en had hier kort nog een topic over. Wat wij nu doen is een poster van 30 bij 40 bestellen, die scannen en die weer door een bedrijf laten omzetten naar een muursticker van 120 bij 90. dat is een soort van textielsticker (heb een sample opgevraagd) van echt goede kwaliteit en die kan je er ook makkelijk af halen.

    De site met de posters is
    : artunlimited.com : Artpostcards and -posters ,postcard ,post card ,prints

    en de site die de stickers maakt is
    https://www.stickerop.nl/

    Wij gaan de tuin-kruiwagen prent doen
     
  3. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
  4. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Super, bedankt Stefanie! Ga het eens even bekijken.
    Over de muursticker, moet je daarvoor een gladde muur hebben? Wij hebben een muur met lichte structuur nl.. Had ook al gedacht aan zo'n muursticker, maar ben bang dat het niet wil plakken op onze muur.
     
  5. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    je kan bij de site een proefsticker aanvragen en een tester. kost 5 euro en als je later wat hen bestelt wordt dat in mindering gebracht dan kan je op je iegen muur kijken hoe het plakt en eruit ziet, het is best wel dik en plakt goed dus ik denk van wel maar zou hem effe aanvragen, je hebt hem binnen 2 dagen in huis. maar jij ook een jip en janneke kamer??
     
  6. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Later las ik de site en zag idd staan dat je een proefsticker kunt bestellen. Dat ga ik dan maar gewoon doen. Lijkt me toch eigenlijk mooier dan een schilderij. Ik ga niet echt een Jip en Janneke-kamer maken, maar alleen een afbeelding van hun op de muur zoals het er nu naar uitziet. En heb natuurlijk het voorleesboek van Jip en Janneke al klaar liggen.;)
     
  7. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Als je een boek hebt kan je even scannen dan heb je hem groter. Er is ook een site die drukt vanaf een klein plaatje, kan je zelfs een gewone foto insturen die ze voor je scannen en op canvas zetten. Moet je even googlen op canvas drukken dan kom je er vanzelf!
     
  8. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    Hoi hoi. Ik weet niet of je het nog leest maar die webshop heeft mijn sticker online gezet zodat iedereen hem kan bestellen, hij kan ook op een klein korreltje maar dit is de link en dan kan je hem in elk formaat bestellen :)
    https://www.stickerop.nl/shop/eigen-ontwerp-muursticker/tekening/3056.html

    Ik ben voor 120 bij 100 cm 77 euro kwijt, vind ik best mee vallen voor dat formaat
     
  9. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Je hebt PB terug!
     
  10. Milalila

    Milalila Lid

    21 jul 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je niet gewoon googlen naar een grote afbeelding (als je googlet kun je bij afbeeldingen in het linkermenu ook op 'groot formaat' klikken. Misschien dat deze goed zijn. En je kunt dan hiervan een canvas foto laten drukken. De pixelkwaliteit moet dan wel hoog zijn, maar dat zit met grote afbeeldingen sowieso goed.
     
  11. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben wel benieuwd naar het resultaat van je kamer. Hier ook een jip en janneke kamertje, heb de dingen van marktplaats (houten figuren, gordijnen, lampen)
     

Deel Deze Pagina