Second opinion vragen...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by stopcontact, Jun 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Hoi allemaal!

Weet iemand of een second opinion ook als een second opinion word gezien als het in het zelfde zkh is alleen bij een andere gyn?

Hebben jullie ervaring met een second opinion binnen het zelfde zkh? Hadden jullie het gevoel dat de gyns "onder 1 hoedje" spelen? (kweet niet hoe ik het duidelijker kan verwoorden)

Kan ik beter naar een ander zkh of kliniek gaan voor een second opinion?

Ik heb namelijk geen vertouwen meer in mijn eigen gyn. Heeft teveel steken laten vallen tijdens en voor mijn eerste zwangerschap. Terwijl een andere gyn mij ineens bloeddrukmedicatie voorschreef toen ik al ruim 1 week was opgenomen wegens het krijgen van een dysmatuur kindje. Mijn eigen gyn had dit dus al weken eerder kunnen doen. (dit even als 1 van de voorbeelden die ik kan noemen)
    Ook in mijn omgeving hoor ik veel negatieve ervaringen over mijn gyn.

Ik ben dus eigenlijk bang mijn second opinion te "verspelen" Bang dat de collega's teveel het zelfde "denken/zien en besluiten"

Wat zouden jullie doen?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik zou zelf naar een ander ziekenhuis gaan.
    Als er iets is tijdens de dienst of als je vaste gyn er niet is kun je weer tegen deze gyn aanlopen.
    Nu kan er in elk ziekenhuis wel een mindere lopen...maarja hier ga je al met een bepaald gevoel in.

Share This Page