Hey meiden, Vanaf wanneer na je eisprong en innestelling beginnen de kwaaltjes? Mijn NOD is 23 april, en voel verder nog niets alleen bij vlagen misselijk en een vol gevoel....Ik vraag me af wanneerj e de eerste kwaaltjes begint te voelen? Liefsssss
zouy er niet teveel op letten en t gewoon afwachten we hebben zelfde dag NOD en heb zelfde klachten beetje alleen ook steekjes enzo
da's bij iedereen verschillend. de 1 voelt vanalles al snel na de bevruchting. de ander voelt niets tot dat er leven gevoelt wordt ! Ik voelde bij m'n eerste zwangerschap niets tot een week of 14. m'n collega's hadden het al wel aan me gezien voor m'n nod. ik had last van cuperose (gesprongen adertjes in m'n gezicht) en kreeg een andere gezichts uitdrukking, maar als die test neg. was geweest had ik het ook geloofd mijn buuf was al een week na d'r ei aan't spugen. en dan kan ook iedere zwangerschap, van de zelfde moeder weer anders zijn. al met al geen pijl op te trekken! duim voor je dat het raak is! groetjes alex.
Verschilt per persoon, maar in het algemeen na 1 maand al. Sympthomen: misselijkheid, moe, hoofdpijn, duizelig etc....
Ik had ongeveer 2 weken voor mijn NOD al een soort 'ander' gevoel.. Ik kon het niet echt plaatsen, maar had heel sterk het gevoel dat ik zwanger was. Niet zozeer heel veel kwaaltjes, maar wel extreem moe en andere afscheiding (witte vliesjes).. Heel bijzonder.. En nu ben ik de achtste week en kan het nog steeds moeilijk geloven..
Heej kreeftje... ik zie dat we gelijk lopen hihi! Onthou wel dat clomid voor een heeeellleeeboel zwangerschapskwaaltjes zorgt he! Maarre ik wens je veel succes deze ronde! (enne natuurlijk ook een beetje mezelf hihi)
Thnaxx meiden voor jullie antwoorden, Ik heb op zich (nog) niet extreme kwaaltjes maar heb wel steeds een zeurende en af en toe stekende pijn in mijn buik....ben wel erg moe als ik van bed kom kan ik wel weer slapen We wachten het maar af... @Bo20 Ik heb idd ook last van een wat andere afscheiding het zijn nu meer klontjes @Wendyp Wat grappig dat we gelijk lopen, en we duimen voor elkaar meid! [-o< En wat de clomid betreft ik heb idd al in de gaten dat die hormoontjes ook hun vruchten afwerpen..Pffff...het lichaam kan dan en rare wending aannemen.. @iedereen Bedankt voor de antwoorden, neemt toch weer een stukje onzekerheid weg. Liefssss
Ik kan me aansluiten bij jouw 'kwaaltjes'.. Idd, dat klonterige of vliesjes, hoe je het wilt noemen, had ik ook.. Hoop voor jou dat het positief is meid!
Wat duurt een week lang dan he! Dan wel...en als ik terug kijk, zit ik al 4 maanden aan de clomid... dat ging wel snel... toen niet hihi.. waarom ik dit schrijf geen idee! haha Maarre heb sinds mn eisprong al pijn in mn boops, nog niet gehad. geen buikkrampjes, maar wel dikke witte afscheiding (sorry voor de ranzige praat) en had voorgaande cyclussen meet yoghurt hihi
Het duurt idd lang ik voel me verder nog niet anders...af en toe wat steekjes en kramp en hier ook last van dikke witte afscheiding Mijn boops doen niet zeer maar zijn voor mijn gevoel opgezet soms wat last van mijn tepels. Nou meid we zullen het moeten afwachten, tot die tijd draaien mijn duim nog steeds voor jou en natuurlijk voor mezelf Ik hoop dat ons wachten beloond wordt. Ik ben zo bang voor een teleurstelling..... Liefsssss