Beste dames, Vanaf vandaag is de nieuwe actie bij Kruidvat ingegaan. Eerder kreeg je bij Kruidvat nog een babydoos. Deze is nu vervangen door waardebonnen. Je krijgt de waardebonnen als je je gegevens achterlaat en de uitgerekende datum achterlaat. Ik had de volgende kortingsbonne'n; - 1 pak Kruidvat new born luiers 27 stuks gratis!!!! - 2 pakken lotiondoekjes Kruidvat huismerk voor 1.79 - 2 stuks voedings bh's van Anni Rolfi voor 17.98 - 25% korting op het hele assortiment Bambino classics (bijvoorbeeld rompertjes en sokjes) - 50% korting op Nuby lepeltjes (3 lepeltjes die verkleuren bij warmte voor 2.49) - 40% korting op het hele natusan assortiment - 25% korting op eau de toilette van Zwitsal (dus nog maar 10.49) - 40 korting op het hele zwitsal mama assortiment De bonnen die ik kreeg waren geldig tot 30-11-2010. Er zitten leuke dingen tussen vooral die luiers!!!
Owww wat goed Hoe kan je je gegevens achter laten dan? In de winkel? Vindt ik altijd een beetje stom staan hihihi. Hoop dat het ook via internet kan
Heb het net even gedaan, via de website kun je je gegevens achterlaten en dan meteen je bonnen printen....
YES!!! Ga me direct aanmelden!! Thnx voor de link Blackeyedgirl Blijf toch een nederlander hihihi. Die dozen zijn altijd leuk om te hebben!! en korting helemaal!
B tm D staat er.. vrij standaard dus. Maar leuk dit een gratis pak luiers is natuurlijk nooit weg! En natusan blijf ik heerlijk vinden, dus die kortingsbon wordt ook wel gebruikt.
thx, vind het namelijk wel orrigineel dat ze dat doen met die bh's Helaas val ik dr ver mee uit de boot
Is een leuke actie! Krijg alleen de bonnen niet uitgeprint Zal vragen aan mijn man of hij het op het werk kan doen.
Bedankt voor de tip.... heb gelijk even uitgedraaid. Een gratis pak luiers kunnen we altijd wel gebruiken