Afspraak Baby View!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai dames,

Wie heeft er ook zo rond de 26ste week een 3/4Decho laten maken bij Baby View? Wij gaan in Hoofddorp maar ze zitten volgens mij door heel NL.
    Hebben jullie er een mooie echo aan overgehouden? Als jullie ze willen laten zien...heel graag! Kan ik alvast een beeld krijgen van hoe het eruit gaat zien!

Liefs Guusje

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hey ja! Leuk zeg! Hoe gaat het met jou?

4. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Ben bij de eerste met 27 weken geweest en de tweede met 28 weken. De eerste was super. druk kindje. De tweede slaapt alleen maar en was niet wakker te krijgen en omdat het placenta wat voor het hoofd lag niet echt een mooie foto gekregen. Jammer maar niets aan te doen he. Moet straks een groei echo laten maken en is dezelfde vrouw in het zkh dan de pretecho en dan wilde ze nog proberen om een mooie foto af te drukken. Lief toch.

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Best goed! Het zijn de makkelijke maanden he?
    Wel snel duizelig en moe, dus ik doe een beetje rustig aan.
    En hoe gaat het met jou?

Hierna weer on-topic! :)

6. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Hallo Guusje, wij zijn naar babyvieuw in Oosterwolde geweest met 25 weken....een erg leuke ervaring....er werd ruim de tijd genomen en we hebben er een mooie dvd en foto's aan overgehouden....
    Zal er proberen 1 te plaatsen....

Heel veel plezier gewenst

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    aaaah, wat een mooie echo zeg! Hoop dat die van ons ook zo duidelijk wordt...ben zooooooo benieuwd!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, gaat nu wel weer goed. Zat tot vorige week verschrikkelijk onder de uitslag op mijn buik. Het leek wel of ik onder de waterpokken zat en het jeukte verschrikkelijk...deed geen oog meer dicht. Nu sinds een paar dagen weg en man... wat ben ik opgelucht!

Wel slaap ik wel wat minder, word vaak wakker maar ach....hoort erbij!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Deze is gemaakt bij babyview Arnhem. Vond het een hele bijzondere ervaring. Voor mijn man en mij was dit toch wel het moment dat we ons echt bewust werden van het kindje dat ik bij me droeg. Bij een volgende gaan we het zeker weer laten doen!

Bekijk bijlage 96421

10. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Ik heb bij babyview met 15 weken een echo laten maken en wat een verassing!! Het geslacht was al zichtbaar:D Toen ook meteen een afspraak gemaakt voor een echo met 24 weken en voila het resultaat:

Het is een foto van een foto dus daarom zal het een beetje wazig uitzien, maar het is echt een supermooie echo! Ik heb helaas alleen geen scanner

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wij zijn bij de babyview in Oosterwolde geweest, was errug leuk en een leuke vrouw!

Ze mag nu ook de 20 weken echo doen dus nu met onze twee spruit doen we daar de 20 weken echo.

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    jeetje dames! wat een mooie echo's! wat zullen jullie trots zijn!

kan nie wachten!!! :D

Liefs Guusje

13. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik heb geen ervaring met babyview maar voor de 20 weken echo moest ik naar het ziekenhuis. Mijn verlokundige praktijk doet alleen de 12 weken echo.
    De gene die de 20 weken echo deed werkte zelf ook bij babyview. Ze was heel erg duidelijk. Liet alles duidelijk zien en vertelde wat ze deed. We hebben ook een cd gekregen met 9 echo's. Allemaal erg duidelijk. Ik hoor in mijn omgeving dat iedereen met 20 weken alleen 2 foto's mee krijgen.

14. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Wij hebben in Oosterwolde de 20 weken echo gedaan en kregen er een 3D echo bij! Echt super leuk! En wat ik al eerder las, ze nam echt de tijd en legde alles heel goed uit. Vond het een super ervaring. Met 27 weken gaan we nog een keer. Heb er nu al zin in!
    Bij ons dochtertje waren we trouwens ook geweest, maar zij lag er niet goed voor. We mochten nog een keer komen.

Deze is met 21 weken (20 weken echo :))

Bekijk bijlage 96556

15. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wij willen ook naar baby view gaan, maar dan in Zoetermeer. Ik ben echt benieuwd, het lijkt me zo leuk...

Deel Deze Pagina