Dagritme 3 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hebben jullie een dagritme met jullie baby van 3 maanden? Ik geef borstvoeding en heb totaal geen ritme qua vaste tijden. Kan ik hier enigszins in sturen? Ik ga over drie weken weer werken en vind het eigenlijk wel fijn wat meer regelmaat qua tijden te hebben. Mijn zoontje weegt 7,5 kilo en is bijna 3 maanden. Hij drinkt meestal zo om de 4 uur en snachts zit er meestal 5-6 uur tussen. Z'n slaapjes wisselen heel erg van tijdsduur.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Rond die tijd niet maar toen ik ging werken ging het eigenlijk vanzelf en kwam er, doordat je sowieso al meer ritme hebt, ook meer ritme voor hem in. Ik zou het gewoon zo laten als het gaat en dat ritme vormen als je aan het werk bent. Dat komt namelijk vanzelf. Echt ritme zat hier ook pas rond de 5 maanden (en dat is ook nog op veel dagen weg ;)

3. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Bij mij kwam het ook vanzelf toen ik ging werken. Dus dat was met 13/14 weken.
    Je kan daar nu al mee beginnen door elke dag te starten op het tijdstip dat je ook gaat doen als je moet gaan werken.
    Dus echt al aankleden etc...

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok, moet ik hem dan wakker maken om te voeden wanneer ik straks ga werken, ook al is ie net weer een uurtje ingeslapen bijvoorbeeld? Vind dat wakker maken stukje wel lastig maar misschien moet ik er idd vast mee beginnen (hoe moeilijk ook haha!) zodat ik ook kan zien hoe zijn ritme daarna verloopt ivm bij de oppas en hoeveelheid voedingen die ik moet kolven etc

5. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik maakte me hier ook veel zorgen over p, inderdaad dit ^^

Met werken kwam het vanzelf. Ook kwam ze eerder in de ochtend, waardoor ze al de eerste voeding had gekregen.

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ben benieuwd!! Houden jullie ook nog het ritme gewoon aan van: wakker worden-voeden-verschonen-knuffelen/spelen-slapen? Ik doe dit wel en gaat tot nu toe prima. Kom dan uit op 5-6 keer bv per dag. Hopelijk gaat ie bij de oppas ook gewoon goed slapen want na hazenslaapjes raakt de hele regelmaat door de war hihi.. En dan ben ik bang dat ie meer wil drinken en ivm kolven is dat lastig

Deel Deze Pagina