Hoi! Wij gaan morgen een 'nachtje weg' en wel naar... Hengelo! We willen zondag naar de kerst- en kunstmarkt in Ootmarsum, maar zoeken voor zaterdag nog iets leuks om te doen. Is er in de buurt van Hengelo nog een leuke kerstmarkt? Of vlak over de grens in Duitsland? Alvast bedankt! Groetjes Caro
Of kijk hier eens: Kerstmarkten.net kerstmarkt in *Nederland, Overijssel* de grootste kerstmarkten site van Nederland! KerstMarkten en Weihnachtsmarkt
Bedankt voor jullie reacties meiden! Kerstmarkt in Nordhorn heb ik inderdaad weleens over gehoord. En lekker dichtbij Hengelo. We gaan in ieder geval nog even naar het tuincentrum in Denekamp... kerstballen shoppen. Kunnen we dus zo de grens over naar Nordhorn. Munster lijkt me ook wel wat! Maar wel een eindje rijden volgens mij. Als er nog meer tips zijn... van harte welkom! Groetjes!
Hoi Caro, Tuincentrum Denekamp, is groot, maar niet echt een leuke kerstshow. Ben er van de week geweest. Staat heeeeel veel maar er is totaal geen kerstsfeer. Borghuis in Deurningen is kleiner maar wel leuker vind ik persoonlijk. Maaike
Nog bedankt voor de tip Maaike! We zijn dus in Deurningen geweest, erg leuke kerstafdeling, gezellig en mooie spulletjes. Idd leuker dan Denekamp (waren we vorig jaar geweest).