Wie kan me iets meer vertellen over Nemo Amsterdam? Is het leuk voor een hele dag, voor welke leeftijd, waar kun je het beste parkeren, wordt er in de vakantie iets speciaals georganiseerd? Ik vind de site zo zakelijk en krijg geen duidelijk beeld. Weet iemand ook hoe je goedkopere kaarten kunt kopen voor de entree?
Weet niks over parkeren, ben zelf met de trein geweest, en dat is wel goed te doen alleen moet je wel vanaf het station nog een 10 min lopen. Ik ben een aantal jaar geleden met mijn broertje geweest van toen een jaar of 10/11, en dat was wel leuk. Maar vond dat hij er wel net te oud voor was. Een hele dag vermaken lijkt me ook lastig, halve dag moet wel lukken denk ik.
Ontzettend leuk voor bijna alle leeftijden! Je hebt veel experimenten die kinderen al vroeg kunnen meedoen. Ben je net als ik en wil je meteen expert worden dan is het net te weinig, maar verder dus voor bijna iedereen. En een middag is genoeg, ook voor de hoeveelheid informatie voor iedereen moe is. Parkeren is trouwens een drama.
Wij zijn toevallig vandaag geweest. Het was ontzettend druk i.v.m. de vakantie. We zijn met de trein geweest, ligt vlak bij C.S. Vond het een beetje tegenvallen, vooral voor die prijs, waren best wat dingen kapot, smerige w.c.'s en ik ben in Spanje eens naar zo'n wetenschaps/ontdekkingsmuseum geweest en eerlijk gezegd vond ik dat een stuk leuker. Al hebben mijn kinderen zich prima vermaakt hoor, voor een uur of 3 is het best aardig.
Ik ben van de zomer met mijn zoon(toen 6) en dochter(4) geweest. Zij waren beide erg enthousiast. Zelf vind ik vanaf 6 jaar wat beter qua leeftijd. Dan valt er iets meer te beleven.
Wij zijn er een paar jaar geleden met 4 volwassenen geweest en hebben ons er prima vermaakt Leuk voor alle leeftijden dus, haha Parkeren hadden wij stukje verderop gedaan in de garage, maar gingen daarna nog even een stukje Amsterdam in, herinner me wel dat dat behoorlijk prijzig was...
Mmm, dus niet geschikt voor een hele dag en wat verouderd? Dan moeten we het maar combineren met een rondvaart of zo. Dank dames!