ery in urine..??

Discussie in 'De bevalling' gestart door nad, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames

een vraagje.
    gisteren vanwege klachten mijn urine naar huisarts gebracht.. dacht zelf een blaasontsteking. hele dag buikpijn harde buiken en voorweeen:( denk ik. verder de hele dag door kleine beetjes plassen en na het plassen ontzettend pijn in mijn buik.

was geen blaasontsteking maar ze kon wel erys in de urine zien. ook zij ze ik zou wel ff het ziekenhuis bellen om te overleggen.

nu was ik vorige week al een hele dag in het ziekenhuis vanwege klachten en uitindelijk niets aan de hand en mocht ik naar huis. ik wil niet dat ze denken die belt ook alleen maar.

vroeg me af of er iemand wist wat erys zijn heb gegoogeld maar word er niet echt wijs van. twijfel nu echt of ik moet bellen of niet

2. vally

vally Niet meer actief

Ery's zijn erythrocyten oftwel rode bloedplaatjes. Ergens zit mogelijk een irritatie waardoor een bloedinkje wordt veroorzaakt. Dit kan door blaasontsteking, maar omdat je lichaam zoveel meer doorbloed is, kun je al snel ietsje bloedverlies hebben daar beneden.

Niet direct iets om je zorgen over te maken zou ik denken, zeker als er al getest is op blaasontsteking.

Maar goed, bellen is altijd beter dan je zorgen maken. Zeker bij aanhoudende klachten....

3. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

klachten zijn niet meer zoals gisteren vandaar ik dacht nou ik ga niet bellen.

heb het maar zo gelaten, vanaf vanmiddag voel ik me ineens ook zoooo goed :$ schrik er zelfs van want voel me al weken slecht, we wachten het dus wel af

Deel Deze Pagina