Jurkje voor bruiloft eind augustus

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnetje1981, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje1981

Zonnetje1981 Actief lid

19 mei 2011
    278
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Nog een klein weekje en ik ben uitgerekend van ons 2e kindje. Eind augustus heb ik een bruiloft. Omdat ik niet verwacht dat ik veel tijd heb op jacht te gaan naar een leuke jurk voor het feest (we zijn avondgasten) ben ik internet aan het afstruinen. Ik zie genoeg leuks maar wil wel een jurkje wat ik daarna ook nog zal dragen.

Nu kom ik deze tegen, geweldig! Ik heb nog een paar paarse pumps boven staan dus ik denk dat het dan prima is. Maar het is wel een zwart jurkje. Met veel kleurige accenten, dat wel. Zie linkje.

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/cara-dress-in-the-black-seville-floral-print

Wat denken jullie, kan dat naar een feest? De dresscode is cocktail. Ik twijfel gewoon erg of zwart naar een bruiloft kan.

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik vind em heel goed kunnen,leuk jurkje hoor!

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Ja hoor, kan prima. Leuk jurkje!

4. rums

rums Niet meer actief

Heel leuk jurkje!

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

6. Bri

Bri Niet meer actief

Dit kan prima, door de bloemen is hij feestelijk genoeg en ik vind het ook echt een cocktail jurkje.

Maat kiezen is misschien lastig, 3 maanden na mijn bevalling was ik nog niet weer terug op mijn oude gewicht en had nog erg grote borsten (2 cupmaten meer dan voor de zwangerschap).
    Dus dat is wel het risico, dat je nu iets koopt wat straks niet blijkt te passen...

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Erg leuk!
    Kan je m echt niet wat later kopen?

8. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Vind hem ook heel leuk! Hij is dan we zwart, maar vrolijk door alle bloemen!

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het is een kei leuk jurkje door de bloemen erg vrolijk, maar ook niet te :)

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuke jurk!

11. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Leuk jurkje.
    Qua maat kan het inderdaad moeilijk zijn of je wel de goede in huis haalt, daarnaast lijkt ie uitverkocht

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Erg leuk jurkje. Maar ik zou tegen die tijd gewoon vanalles bij Wehkamp ofzo bestellen dan. Wat je wilt houden houd je en de rest komen ze gewoon weer ophalen. Relaxter winkelen gaat bijna niet ;)

13. Zonnetje1981

Zonnetje1981 Actief lid

19 mei 2011
    278
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het jurkje komt binnenkort weer binnen, dus dat moet goed komen ;)

Ik heb het geluk dat ik "maar" 6 kilo ben aangekomen. Ik gewoon mijn oude BH's nog aanpas. Zelfs mijn oude broeken gaan probleemloos over mijn heupen en billen, die gaan dan alleen bij mijn buik niet dicht. De stof stretcht goed mee. Vandaar dat ik denk dat ik het wel kan riskeren, en ach. Anders heb ik een leuk jurkje in de kast hangen die dan op een later moment goed past! Kan ik altijd nog de halve wehkamp laten komen.

Bedankt voor jullie advies!

Deel Deze Pagina