Hoi meiden, Nog een klein weekje en ik ben uitgerekend van ons 2e kindje. Eind augustus heb ik een bruiloft. Omdat ik niet verwacht dat ik veel tijd heb op jacht te gaan naar een leuke jurk voor het feest (we zijn avondgasten) ben ik internet aan het afstruinen. Ik zie genoeg leuks maar wil wel een jurkje wat ik daarna ook nog zal dragen. Nu kom ik deze tegen, geweldig! Ik heb nog een paar paarse pumps boven staan dus ik denk dat het dan prima is. Maar het is wel een zwart jurkje. Met veel kleurige accenten, dat wel. Zie linkje. https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/cara-dress-in-the-black-seville-floral-print Wat denken jullie, kan dat naar een feest? De dresscode is cocktail. Ik twijfel gewoon erg of zwart naar een bruiloft kan.
Dit kan prima, door de bloemen is hij feestelijk genoeg en ik vind het ook echt een cocktail jurkje. Maat kiezen is misschien lastig, 3 maanden na mijn bevalling was ik nog niet weer terug op mijn oude gewicht en had nog erg grote borsten (2 cupmaten meer dan voor de zwangerschap). Dus dat is wel het risico, dat je nu iets koopt wat straks niet blijkt te passen...
Leuk jurkje. Qua maat kan het inderdaad moeilijk zijn of je wel de goede in huis haalt, daarnaast lijkt ie uitverkocht
Erg leuk jurkje. Maar ik zou tegen die tijd gewoon vanalles bij Wehkamp ofzo bestellen dan. Wat je wilt houden houd je en de rest komen ze gewoon weer ophalen. Relaxter winkelen gaat bijna niet
Ja, het jurkje komt binnenkort weer binnen, dus dat moet goed komen Ik heb het geluk dat ik "maar" 6 kilo ben aangekomen. Ik gewoon mijn oude BH's nog aanpas. Zelfs mijn oude broeken gaan probleemloos over mijn heupen en billen, die gaan dan alleen bij mijn buik niet dicht. De stof stretcht goed mee. Vandaar dat ik denk dat ik het wel kan riskeren, en ach. Anders heb ik een leuk jurkje in de kast hangen die dan op een later moment goed past! Kan ik altijd nog de halve wehkamp laten komen. Bedankt voor jullie advies!