hoi dames Toch even een vraagje Ik heb nog nooit een escape room gedaan. Maar nu willen we dat met een groepje dames reserveren. Tzt ben ik ong 22 weken zwanger. Nu voel ik mij echt niet lekker in de middag/avond. Hoop dat t dan beter is. Maar is dit te doen als je zwanger bent?
Ja zeker! Het kan hooguit spannend zijn, maar verder gebeurt er niks. Als het echt niet gaat, is er altijd een noodknop o.i.d. aanwezig in de kamer zodat je weg kan.
Je kunt het even checken bij de escape room die je gaat doen. Ik ken ze waar je wordt vastgemaakt in een dwangbuis of op bed wordt vastgebonden, door kleinere ruimtes kruipen, etc. Dat is minder prettig als zwangere kan ik me voorstellen. Verschilt dus per kamer.
Ik heb het ook gecheckt, aangegeven dat ik plots misselijk kon worden en dat was geen probleem. Ze konden me er zo uit laten mocht dat nodig zijn voor de wc oid.
Ja hoor, kan mijn inziens makkelijk! Ik heb er meerdere gedaan deze zwangerschap (zelfs een met handboeien om ) Ik zou wel de betreffende locatie even bellen en even vragen naar eventuele zeer kleine ruimtes. Het overgrote deel van de escaperooms hebben camera’s zodat ze je in de gaten kunnen houden en noodknoppen voor het geval dat!
Ja hoor! Heb ik ook gedaan. Was toen 29 weken zwanger ben wel bijna van een trap gevallen, maar dat was mijn eigen onhandigheid haha