ieuw!!! bah!!

Discussie in 'De lounge' gestart door djara, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    vandaag kwam mijn poes binnen met een dooie vogel!!! een babymusje! heel zielig, want mijn poes eet hem rustig op!!! tja, en krijg dan maar kat en vogel dan maar eens uitelkaar.....

uiteindelijk gelukt, met als resultaat, het hele huis eronder......

dus ik heb even wat te doen.....zucht...

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gadver... Ik moet er ook niet aan denken...
    De honden van mijn ouders vangen ook altijd vogels en eten die op... Maar ja, het is de natuur he...

3. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Tja..when nature calls ;)

4. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Zo kwam onze jongste kat laatst binnen met een mol!! En dat arme beestje leefe nog! Zooooo zielig!! Heb de mol uit de bek van onze kat gekregen, onbeschadigd en wel. Hij wilde zich een weg door mijn hand graven dus wilde hem achter in onze tuin weer weg zetten. Net toen ik bij het einde van de tuin was ging het arme beestje dood in mijn handen!! Hij was zich ws letterlijk DOOD geschrokken!!! Eerst in de bek van een kat en toen op een mensen hand vervoerd worden, terwijl je onder de grond hoort te zitten. Nou dan baal ik wel eens van onze katten, maar ja idd het is de natuur, maar ik zou willen dat ze dat niet mee naar huis namen!!!
    Hier leefde het molletje nog!! Ws te lang in de handen gehouden hoorde ik later, maar ik wist niet dat de beestjes zooo stress gevoelig waren! Maar weer wat geleerd. Ik heb hem denk ik een 5 minuten in mijn handen gehad en toen bezweek hij (of zij natuurlijk).

Groetjes Carry

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahh wat een lief beestje...

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    een kat neemt idd zijn gevangen prooi mee als troffee voor het baasje

je moet het zien als een waardering :(
    ooit heb ik het ook gehad ik had avonddienst gehad moest ontzettend nodig pipi doen dus int donker
    komt mijn kat aan en die legt iets neer voor mijn voeten
    niet kunnen zien wat "een dood vogeltje" bbrrr
    was even schrikken maar is voor de kat een offer voor jou

poes volgende keer heb ik liever een zak drop ;)

7. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Twee van onze drie katten namen ook wel eens wat mee naar huis, ja. gelukkig doen ze het nu al jaren niet meer, de vogels zijn hier in de buurt een stuk slimmer geworden, haha. Mag ook wel met een stuk of 200 katten in en omme nabij de 200 woningen.....

8. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    oooh wij krijgen ook regelmatig "kadootjes"van onze katten, soms kunnen we niet eens meer zien wat voor beest het was....bah... maarja het hoort erbij en ik ga ze er ook echt niet voor straffen..
    tot vorige week sliepen ze af en toe wel eens bij ons, totdat ze een dode muis naast het bed neergelegd hadden.... daar heb ik dus ff geen zin in, dus de slaapkamerdeur blijft in het vervolg mooi dicht!

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben heeln trots als onze kat met iets aan zou komen lopen. Dan mag ie t hebben hoor, zo'n musje kan je toch niks meer mee en miss zou ie dan weer op pad gaan voor een volgend musje...

Deel Deze Pagina