Lieve Josien, Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje, ik wens je een fijne zwangerschap toe en hoop dat het kindje lekker tot aan de geboorte in je warme buik blijft zitten!
Wauw, te gek! Gefeliciteerd, probeer te genieten van je zwangerschap! Ik duim met iedereen mee dat mini-eskimo lekker blijft zitten. Komt vast goed!
Geweldig Josien! Ik duim voor je dat je over een maand of 8 een prachtig minimensje in je armen mag sluiten!
Wat een geweldig nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat de zwangerschap voorspoedig verloopt.. Geniet ervan en ik duim voor je!
Lieve Josien, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Lekker gaan genieten meissie! Deze keer komt het echt helemaal goed! Hoe voel je je? Liefs, Dais en de rest!
Joepie, je eigen topic! Gefeliciteerd meid, 2009 word gewoon jullie jaar. Groetjes van Kiki PS op naar de 25 pagina's
Waaaauw josien wat een goed nieuws, nu gaan we duimen dat alles goed blijft en dat je binnenkort zonder zorgen op een roze/blauwe wolk moogt vertoeven. gefeliciteerd want het is niet altijd even gemakkelijk geweest he
Josien gefelicteerd! Wat fijn dat je een goede echo had.. en nu een heerlijke, zorgeloze zwangerschap toegewenst!
Lieve Josien, nu eindelijk je eigen topic! Nogmaals GEFELICITEERD! proberen te genieten nu hoor van dat mooie wonder wat lekker warm en veilig in jouw baarmoeder zit!