Ik ken een meisje dat Febe heet en dat spreek je uit als "Feebuh", dus spreek het ook zo uit. Vind het zelf trouwens niet zo'n hele leuke naam ...
Ik zou het uitspreken als de naam Phoebe. Ik vind Phoebe best mooi trouwens maar Febe juist helemaal niet.. sorry..
Ik ken een (Belgisch) meisje en ze heet Febe, je spreekt het uit als FEE-BU (BU als in bus, niet buurman ofzo ), heb haar leren kennen met studie in het buitenland. Daar konden ze het niet uitspreken en zeiden ze dus in het Engels 'FIEBIE' (Phoebe) . Vind het wel een leuke naam maar je moet er aan wennen.
Ik zou het uitspreken als 'Feebuh'. Ik vind het geen mooie naam en moet erbij aan 'Febo' (een fastfoodketen) denken. Maar er zijn lelijkere namen.
mijn lievelingsnaam voor een meid.. alleen mijn man denkt er anders over ik zou het uitspreken als Fébe (maar wel Febe schrijven)
ik dacht ook eerst: Feebuh - maar dat vind ik eigenlijk een jongensnaam. Phoebe vind ik een leuke meisjesnaam, maar dan wel op die manier geschreven (uitgesproken als fiebie)
Ik snap deze naam nooit zo goed, ik zou Feebuh zeggen. Als het Fiebie is, zou ik Phoebe schrijven. Maar beide uitspraken vind ik niet mooi. Feebuh vind ik het lelijkst, dat doet me aan Febo denken
Ik zou het uitspreken als Fee-buh. Maar ik vind het geen mooie naam. Ik dacht bij het lezen ook niet aan een meisjesnaam...