Espresso volautomaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Precious03, 3 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Wij zitten te kijken naar een koffie apparaat. Nu hadden we de soorten Espresso volautomaat van Siemens gezien en deze lijkt ons wel fijn (maar goed, dan de keus welke??). Heeft iemand ervaring met Siemens Espresso volautomaat? Of een ander soort die voldoet? Geen inbouw. En er moet een koffiekan onder passen :D

Ik weet niet goed waar ik online een antwoord op mijn vraag kan vinden vandaar dat ik hoop dat er hier koffie liefhebbers zijn die mij op weg kunnen helpen! Thanks!

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.036
    2.839
    113
    De'Longhi magnifica volautomatische espressomachine hier al 7 jaar in gebruik kwam ik van de week achter, nooit gedacht bij aanschaf dat hij zo lang zou meegaan (was soort noodaaanschaf door overlijden vorige apparaat en geen heel hoog budget :roflmao:). Dus dat merk kan ik zeker wel aanbevelen :thumup:

Een koffiekan eronder is bij ons type alleen geen optie gok ik, ik krijg een hogere to go beker er al amper onder die moet ik schuin vasthouden :p

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Wij hadden vroeger een Siemens volautomaat, prima keuze hoor. Vele jaren plezier van gehad.

Wij zijn daarna overgestapt op een halfautomaat, eerst een DeLonghi, die moest na een maand of 2 voor het eerst voor reparatie (en de snelle service die ze daarop beloven... dat is een sprookje), en is alles bijeen in de 9 maanden dat we hem hadden letterlijk vaker kapot of in reparatie geweest dan we hem konden gebruiken. We hebben bij de laatste reparatie gezegd dat ze 'm konden houden en ons geld terug wilden, en we hebben een Sage gekocht. Zo blij mee.

Deel Deze Pagina