Laat ik maar beginnen ik doe niks Heb wel earobiqs gedaan, en paardrijden en hondenclub. Earobiqs vond ik na 4x al niet meer leuk. Paardrijden heb ik 5 jaar gedaan elke zaterdagmorgen als puber. Hondenclub vond ik ook erg leuk, alhoewel niet als het regende en in de winter als het s'avonds al donker was, maar nu hebben we geen hond meer. Ik zou niet weten wat ik nu leuk zou vinden, ik vind zoiets gauw een verplichting. Ben meer van de cursus een aantal lessen en dan stopt het weer. Net als zwangerschapsgym vond ik ook erg leuk!
Ik heb n gruwelijke hekel aan sporten. Ik fiets naar mn werk, dat vind ik genoeg. Ik heb het darten weer opgepakt na er n jaar tussenuit te zijn geweest. Weliswaar n divisie lager, maar juist nú zonder druk.. supergezellig relaxed avondje!
ik ben sinds vanavond begonnen met een uurtje banen trekken samen met mijn buurvrouw. Erg gezellig omdat we ondertussen lekker bijkletsen. Daardoor af en toe wel een hap water in je mond en neus.
Ik ben vandaag eindelijk weer gaan sporten. Ik doe gewoon fitness, lekker alleen (anders ga ik toch maar zitten kletsen) en meteen maar een lesje bodypump er achteraan gedaan. Pfff ik ben kapot hahaha maar wel voldaan! Die lesjes zijn trouwens geen verplichting, je kunt gewoon meedoen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt zeg maar.
Go for it!Ik doe het nu 5 maanden,vind t heerlijk.In april hield ik amper een minuut vol en nu een half uur! Wil na de wedstrijd gaan trainen voor 10 km. Veel loop plezier toegewenst!
Ik heb tzelfde als jij. Sport ook niet omdat ik t al snel een verplichting vind worden. Doe daarom ook steeds allerlei cursussen. Heb fotoshoppen 1 gehad, in oktober begint deel 2 In november ga ik een workshop patineren doen (moet er wel een takkeind voor rijden maar dan kan ik wel zelf meubelstukken een mooie antieke landelijke look geven)
Hier ook iemand die al snel het gevoel heeft dat het een verplichting is, dus hier geen sport, behalve dagelijks een stuk lopen en als het kan ook even fietsen. Groetjes Anita
Ik sport gemiddeld 6 keer per week.Waarvan 2 keer per week bodyattack.Verder vind ik bodycombat erg leuk en dat doe ik ook dus 1 a 2 keer per week.En dan nog 2 keer per week gewoon 1,5 uur fitnessen.En ik probeer ook nog af en toe 30 minuten(5km) hard te lopen.(Dit ben ik aan het opbouwen dus het wordt in de toekomst nog langer als het goed is) Ik vind het heerlijk, en het is absoluut geen verplichting,want heb ik een keer echt geen zin ga ik niet, maar dat komt gewoon bijna nooit voor want ik ben echt verslaafd aan bewegen,kan niet stil zitten.
ik liep hard,3 keer in de week de 5 km..nu even niets meer! maar kan niet wachten om dat straks weer op te pakken!
Sport: geen. Ik heb wel een dochter dus wel wandelen en fietsen ed. Hobby: forummen schilderen, lezen en af en toe onder de zonnebank
Ik doe aan hardlopen 2x in de week. Ik heb net de Dam tot Damloop gedaan (16 km) en ik blijf het ook doen. Ik heb al regenpakken voor het hardlopen gekocht. Echte hobby's heb ik niet echt...
Ik HAAT sporten, hihi. Heb al zoveel geprobeerd, maar niks wat ik echt leuk vindt. En ik heb er een hekel aan om ergens aan vast te zitten. Ik mag wel graag lopen, voor de zwangerschap liep ik 2x in de week 1 uur met mijn moeder.
Hier ook iemand die echt een hekel heeft aan sporten... Maar ik ben sinds kort met een vriendin gaan zwemmen een avond in de week, en dat bevalt prima. En ondertussen natuurlijk even bijkleppen. Daarnaast loop (wandelen) ik ook nog 1 avond met mijn man samen een flink stuk. En ook nog een avond in de week naar de repetitie van de muziekvereniging..
Nu ff niet vanwege de zwangerschap, maar normaal gesproken ga ik donderdagavond altijd repeteren met m'n band. Biertje erbij, lekker ff knallen en zweten en alle frustraties van de week eruit gooien. Heerlijk! Ook een soort sport want met drummen zit je niet stil.... Ohja nog een heel klein beetje sport: kijken bij het zaalvoetballen van mijn vriend haha!
Dankje! Jij veel succes met de wedstrijden.. Ach en wie weet doe ik volgend jaar ook wel mee aan de dam tot damloop 8) Ik denk dat ik het ook nog geen minuut vol houd, maargoed rustig aan opbouwen, dan gaat het vanzelf wel beter..