Quinny probleempje!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ally, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Vrijdag ging ik shoppen,tijdens het lopen hoor ik ineens een klik en staat
    de duwstang scheef,ik gelijk de maxi cosi eraf gehaald en kijken wat er nou aan de hand was ,deed de duwstang weer omhoog en klikte gelijk was weer goed,maar na 10 weer hetzelfde probleem.
    Het was niet leuk want ik heb 2 uurtjes zo gewinkeld ,moest elke keer aan de stang omhoog trekken .
    De quinny is helemaal nieuw in het zwart en model 2008 met 4 wielen .
    Ik ga maandag zo en zo effe baby dump bellen .
    Maar was benieuwd of meer mensen dit hebben meegemaakt.
    Was samen met een vriendin ,die zat echt te kijken en hiervoor heb jij 700 euro s voor betaald.!

Ally

Edit moderator: topic verlplaatst naar babyuitzet

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik zou gewoon even bellen, ik denk dat de duwstang lam is. Ik heb het gehad met een wiel, was de as lam. Ging ook voor het eerst wandelen liep de winkel uit op een dijkje. Rolde mijn wiel eraf van de stoep zo over de straat heen en bleef hij in het gras hangen. Gelukkig rende een meneer er achter aan want daar stond ik met een nieuwe wagen met drie wielen. :oops: Ik had gebeld, kreeg gelijk een nieuw wiel opgestuurd. Nu 6 jaar gebruik ik de Quinny met vier wielen voor mijn derde kindje. Nooit meer geen problemen meer gehad dus het is wel een degelijke wagen.
    Snap dat je baalt, deed ik toen ook. Gewoon erachter aan gaan en ik hoop dat je verder nog veel plezier met je wagen ga krijgen. ;)

3. Niet meer actief

In het model 2008 met 4 wielen zitten awt foutjes.. o.a. ook met de stangen idd.. gewoon mee teruggaan

4. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb de Quinny Buzz 3, met 3 wielen, is daar ook wat mee dan?

Deel Deze Pagina