Zwangeren met een maatje meer....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mir27, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir27

Mir27 Actief lid

Oct 4, 2009
    306
    1
    0
    Hoi hoi,

Ik was eens benieuwd of er hier ook zwangere vrouwen zijn met een maatje meer.
    Zat net op een site buiken te bekijken maar er staan allemaal dunnen dennen op....
    En misschien is het leuk om foto's neer te zetten?

2. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meis!
    ja hier zeker een zwangere met een maatje meer :D
    niet extreem maar ben toch echt niet de slankste hihi

3. demy

demy Lid

Jun 18, 2008
    38
    0
    0
    hoi,

ik ben zelf niet zwanger meer maar , ik ben voor de zwangerschap 20 kilo afgevallen (toen was ik eigenlijk ook nog wel wat te zwaar) en ben 11 weken geleden bevallen van een gezonde zoon!!!

zo te lezen ben jij ook bezig met zwanger worden, veel succes ermee!!

groetjes demy

4. Mir27

Mir27 Actief lid

Oct 4, 2009
    306
    1
    0
    Ja idd Demy.
    En daarom dit onderwerp omdat ik er weinig over kan vinden...
    Vind het wel mooi om al die buiken te zien hoe dat groeit.
    Ben benieuwd hoe het er bij mij uit kan zien als je een maatje meer hebt...
    Spannend!

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoi meis
    hier ook een dame met maatje meer wel maatje 48/50
    dit is nu mijn 4e zwangerschap
    ik geniet er van het is wel zwaar maar dat komt el goed
    heb geen fototjes meer van mijn andere kinderen
    maar met de deze begin ik met week 6 fototjes te maken dan zal ik het hier neer zetten

6. Mir27

Mir27 Actief lid

Oct 4, 2009
    306
    1
    0
    Ow leuk!
    Ben heel benieuwd...
    Hoe gaat het nu met je?

xx

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb ook een maatje meer..Maar voor de 2e wil ik toch wel afvallen hoor,want weeg nu te zwaar om een zwangerschap te kunnen dragen voor mijn gevoel..
    Ik woog toen ik zwanger werd van mijn dochtertje 114 kilo en op het eind 145..en dat was echt ff te zwaar..:)

8. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik ben dan wel niet meer zwanger, maar wel een maatje meer.
    Ik ben ruim 13 weken geleden bevallen van een gezonde dame :D
    Nu ik inmiddels aardig hersteld ben van een heftige bevalling wil ik toch wel wat kilootjes kwijtraken.

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier niet (meer) zwanger maar wel heel wat maatjes meer. Ik draag maat 50-54 afhankelijk van het merk en was dus een dikke zwangere. Ik was gelukkig maar 9 kilo aangekomen en na de bevalling kon ik eigenlijk meteen mijn kleding weer aan.

Wie benieuwd is naar mijn buiken: werp maar een blik in mijn fotoalbum. Staat ook het schitterende resultaat in :)

10. mv3hartendiefjes

mir hier gaat gelukkig alles goed ben natuurlijk nog wel wat angstig maar dat neemt nog wel af hihi...

hellen wow meis zeker super mooi buik en wat een mooi knappe dochter zeg

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En jij gefeliciteerd mamamanuela!

Ik hoor Roos zich roeren..tijd voor de laatste voeding. Dan kan ik eindeljik slapen :)

12. mv3hartendiefjes

hellen dank je wel en slaap lekker voor dadelijk
    leuke naam ook roos

13. meissje1984

Jan 27, 2009
    95
    0
    0
    Hallo dames,

Ook ik ben zwanger van de 2e en heb een maatje meer (48 )
    Gisteren twee zwangerschapstesten gedaan allebei positief!
    Is nog wel vroeg dus hopelijk houd het zich goed aan mij vast!!

14. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Hier ook en ex zwangere met een maat je meer en ondanks veel gezeur over mijn bloedsuikers (die volgens de gyn wel te hoog moesten zijn omdat mijn kinderen groot waren terwijl alle testen uitwezen dat er niets aan de hand was) fijne zwangerschappen gehad.

Het vreemde was voor mij wel dat ik in eens trots op mijn buik mocht zijn :D

en foto's ik zal eens even kijken, ja die staan beide in mijn album, bij Kylian de buik van Kylian en bij Kinley de buik van Kinley

Groetjes Anita

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jij ook van harte!
    Hier is wel de wens voor een tweede, maar ik heb erg veel last gehad van bekkeninstabiliteit, dus ze adviseren toch een jaar te wachten. Dan ben ik inmiddels helaas al wel 39, dus of het dan nog voor me is weggelegd, vraag ik me ernstig af.

In ieder geval heb ik een goede eerste zwangerschap gehad, als je kijkt naar de dingen waar ze je soms bang mee kunnen maken als je te zwaar bent. Mijn bloeddruk was mn. het eerste trimester vrij hoog, maar is verder wel wat te hoog gebleven, maar stationair. Ik had wel enkele bloedingen in het begin en was knettermisselijk de eerste 16 weken, maar eigenlijk heb ik geen andere trubbels gehad. Hoewel de BI écht vreselijk is geweest, maar dat kunnen slanke dennen ook hebben.

Ik moest wel onder begeleiding van de gyn blijven en ben in het ziekenhuis bevallen (nipt...want ik heb er maar anderhalf uur over gedaan) Dus...dikke dames: put moed uit het feit, dat het ook best allemaal zonder complicaties en toestanden kan!

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    #16 Minyaweth, Jan 29, 2010
    Last edited: Jan 29, 2010
    Hier ook een zwangere met een maatje meer (48 ) Bij mijn eerste zwangerschap was mijn buik veel kleiner als nu. Nu is hij wel een flink stuk groter, maar je kunt in elk geval goed zien dat ik zwanger ben, en niet te veel speklapjes eet ;) Zal zo eens wat fotootjes in mijn album plaatsen.

17. meissje1984

Jan 27, 2009
    95
    0
    0
    hoi,

Oke nou mij eerste zwangerschap is ook heel goed gegaan helemaal nergens last van gehad. Nu dus zwanger van de 2e net 4 weken en ben nu al misselijk haha. Ben ook wel benieuwd of mijn buik nu sneller groeit heb wel een trekkerig gevoel onderin mijn buik herkennen jullie dit ook?

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

hier ook een maatje meer, of een paar maatjes en 2 goede zwangerschappen gehad. dus geniet er maar van hoor

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Hier ook iemand met een maatje meer 50/52 en al bijna uitgeteld. Vanacht zelfs al weeen gehad maar helaas zetten ze niet door wel 1cm ontsluiting.

Ik heb tot de 35 weken bij de VK gelopen maar toch doorverwezen naar de gyn vanwege me hoge BMI(ja dat was in het begin nog niet haha maar goed) Verder eigenlijk een goede zwangerschap gehad bloedsuikers steeds goed,hb goed en bloeddruk ook goed tot de 34 weken toen liep de onderdruk wat op 80/85 maar blijft wel stabiel nu.
    Ik vond het wel vervelend bij de VK dat ze alles wat ik zei op me gewicht gooide. Zo lekker makkelijk maar ja nu bij de gyn zijn ze veel relaxer.Oja de beeb groeit ook gewoon op schema.
    En een mooie bijkomstigheid is dat ik ook nog eens 15 kg ben afgevallen. De zwangerschap was een goed dieet haha

20. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Begin van Justin zn zwangerschap was ik al 20 kg te zwaar, en met Colin woog ik 160 op het eind. Ik ben nog steeds te dik , al heb ik mei 2009 een maagverkleining gehad en val dus nog rustig af nu. Er is in totaal 57 kg totaal af. weeg nu 121. draag maat 50-52. tijdens de zwangerschap van Colin was dat 56-58 maar dan alles stretch.

Share This Page