Tijdje geleden had ik wat advies gevraagd over de evt aankoop van een iphone 4 s Nu heb ik hem toch gekocht maar zit mij nu een beetje op te vreten omdat ik iets niet voor elkaar krijg. Ik heb foto stream op iphone en ipad aan staan, nu is het me gelukt dat de foto's die ik nu maak op mijn ipad komen. Maar ik heb gisteren een hoop foto's gemaakt tijdens afdansen van dochter. Toen had ik Fotostream nog niet ingesteld. Is het mogelijk alsnog foto's over te zetten die ik op iphone heb staan? En kan dat via Fotostream of enkel via iTunes Er moet toch een makkelijke manier zijn. Wil het liefst enkel alleen geselecteerde foto's op mijn ipad niet automatisch alles wat ik maak. Dus liefst achteraf Wie kan mij helpen?
Je kan ze ook later nog moeiteloos syncen via Photostream. Zorg wel dat zowel iPhone als iPad verbonden zijn via wifi EN dat je op beide bent ingelogd via zelfde iCloud account. Je kan ook handmatig selecteren of je alle foto's wilt streamen of alleen een bepaalde selectie. Heel simpel, succes!
Heb je het al via icloud geprobeerd? Op de een of andere manier had ik door icloud opeens alle foto's van mijn vriend op mijn telefoon staan... Dus ik denk dat het via icloud zou moeten lukken, vraag me alleen niet hoe daar moet je toch ff Google voor raadplegen
Ik heb ff snel voor je gegoogled: How to Transfer Photos from iPhone to iPad: 7 Steps En dan onder transferring Some photos only Succes