Wie gaat nog meer aanstaand weekend naar het Arrow Rock Festival in Biddinghuizen? Nog 4 dagen te gaan, heb er zin in! Groetjes, Melanie
Joh meid, dat je dat aandurft met je dikke buik ! Het lijkt mij wel onwijs gaaf, maar ik zie het toch niet zitten om met mijn zwangere pens door dat publiek heen te walsen.... Maar jij in ieder geval heel erg veel plezier gewenst !
Is voor mij relaxen, ver weg van man, kids, was, koken, gezeur, gesnurk, haha.... Lekker 2 dagen goede oude rockmuziek horen .... heb wel een campingstoel mee, hoor
Ooooh dat doe je goed dan ! Enneh, wel een beetje misbruik van de situatie maken he ! Zo van: hallo, ik ben zwanger, kan alleen maar zitten, dus heb een goeie plek nodig om te zitten
Jazeker! Heb vannacht in bed ook bedacht dat ik wel een t-shirt ga maken voor Arrow met de tekst: Nee, ga niet hier bevallen! Over 4 weken! Een Jongen! Ja, ik trek het nog!
Mijn man zou eigenlijk gaan, maar hij is al veel naar concerten geweest de laatste maanden, dus het werd m toch te duur. Veel plezier!
oh geluksvogel! De pappa van mijn beebje ziet het niet zitten dat ik naar 't zomercarnaval en the Danceparade (in Rotterdam) wil gaan.... hij is veel te bang dat ons meisje dan wil komen en we moeilijk thuis komen. Toch wel beetje lief die bezorgdheid Maareh jij in elk geval veeeeeeel plezier
Leuk! Maar ik durf het echt niet aan nu...na een half uur staan, wil ik alweer zitten en een campingstoel meezeulen dat is nou weer helemaal niets voor mij. Stoer dat je gaat, en geniet ervan