even een vraagje: thuis heb ik een heerlijk matras. Heb vlug last van mijn rug. Als we op vakantie gaan tref ik vaak van die matrassen met een kuiltje. Gevolg weer last van mijn rug. Nu bedacht ik laatst: als ik een matrastopper koop en meeneem voor op vakantie.... maar zou dit veel bijdragen aan het ligcomfort?
Ja dat past er net in denk ik. De rest van de bagage niet meer dan tenzij je een grote Vito of Sprinter bus hebt, dan zal het wel lukken .
Een eenpersoons misschien? Of je moet verder geen bagage hebben? Wij hebben een grote kofferbak, maar dat zou bij ons nooit passen
Oké bedankt voor jullie reacties, geen optie dus. Ik dacht dat een 1 persoons topper opgerold kon worden. Gaat hem dus niet worden.
Wij hebben een topper van Ikea, omdat de dure van swiss sence voor nog meer rugpijn zorgde. Die dure krijg ik in mijn uppie de zoldertrap niet eens op, zo lomp en zwaar. Maar die van Ikea nemen wij binnenkort ook mee als we op vakantie gaan. Die is prima op te rollen.
Kan prima hoor. gewoon een goedkope dunne van ikea kun je idd oprollen en als je hem dan in zo een vacuumzak doet neemt het amper ruimte in. Wij nemen hem ieder jaar mee voor op de strandbedjes op vakantie. (bij ons in de auto ligt hij bij de jongste op de grond maar hij zou overal kunnen) Echter vraag ik me af of het bijdraagt aan het verbeteren van het bed