Wie ook aangekomen naar Clomid,Puregon en Pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Stef1978, Jul 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hoi allemaal,

Zit hier een beetje in een dip! :oops:

Ben sinds dat ik aan Clomid, Puregon en Pregnyl zit 2,5 kilo aangekomen! Zit op dit moment op het wachtbankje voor mijn tweede IUI! Volgende week vrijdag 11 juli mag ik testen, vorige maand had ik er lang niet zo'n last van dan deze maand maar heb het even helemaal een beetje gehad! Zit gewoon even niet lekker in mijn vel, ben chagarijnig en heb een dikke bluber buik waar ik niet blij mee ben! (was het nou om iets anders dan was ik er wel blij mee....)

Zijn er meer lot genoten die ook aan zijn gekomen naar dat ze aan de hormonen zaten? En kun je er ook iets tegen doen of moet je het gewoon over je heen laten komen? :cry:

Liefs Stef

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hoihoi,

ik ben ook wat kilotjes aangekomen, hoeveel precies weet ik niet want heb het er ook aangegeten. maar nadat ik met clomd was gestopt na een jaar was ik 10 kilo aangekomen. het was denk ik niet allemaal van de hormonen, maar het meeste wel.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hoi Hoi,

Helaas zeer herkenbaar. Mijn gyn zegt dat het niet aan de medicatie ligt, maar ik heb geen idee, hoe ik dan, die 5 kilo na 3 rondes clomid en 2 rondes gonal f kan verklaren... :(

Volgende week is Sonja weer mijn beste vriendin, want die 5 wil ik natuurlijk wel weer af hebben :)

Groetjes Elke

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden, ja hier nog een clomid hormoon slachtoffer... zomaar 2,5 kg erbij.. maar het gekke is rond dag 10 t/m 15 kom ik aan en dan daarna raak ik het weer kwijt, is nu bij allebij de rondes clomid gebeurd? zou het vocht kunnen zijn ? m,n trouwring zit ook erg strak... hmmmmm lekker waardeloos he? maarja ik ben ook nogal emo geweest en heb mijzelf ook wel verwend met chips en chocolade

gr jose

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hier ook door de lucrin, pregenyl, gonal f, zeker een kilo of 10 na alle vruchtbaarheidsbehandelingen. Ben nu hard onderweg alles er af te werken, voordat we weer aan een nieuwe poging beginnen.

Ik zit er ook totaal niet lekker door in mijn vel, was al niet 1 van de slankste maar had er vrede mee, nu toch echt niet.

Groetjes
    Elvira

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Gelukkig dacht al dat het mijn lag, ben blij dat er meer mensen zijn die dit ook hebben! Gemeen eigentlijk want je zit al niet lekker in je vel en dan krijg je dat er ook nog bij! Het stomme is dat het bij mij echt alleen bij de kont en heel erg bij de buik gaat zitten:(

Het moet bij mij wel door de medicatie komen, want denk er wel om wat ik eet. Eet wel alles maar wel met mate..!

Liefs Stef

Share This Page