Hoi, Ik heb een geboortezeil laten maken voor mn schoonzusje die volgende maand haar tweede kindje verwacht! Het zeil is 1 bij 1 meter. In het wolkje wil ik straks de naam plakken. Ik dacht, ik bestel gewoon letterstickers ( alfabet), maar jeetje die zijn moeilijk te vinden! Via internet bestellen kan altijd, bijvoorbeeld zodra de baby er is, maar daar zit al gauw een levertijd van drie dagen op en dat vind ik weer te lang. Nu dacht ik, koop gewoon lege stickervellen en dan snij ik daar de letters wel uit, maar zelfs die kan ikniet vinden! Iemand nog creative ideeen? Het zeil komt buiten te hangen dus het moet wel weersbestendig zijn! Ik weet niet of het gelukt is om de foto te plaatsen! Alle tips zijn welkom!
Je hebt heel leuk gemaakt. Waar had je die spullen vandaan? Hebben ze daar niets voor de naam? Eventueel gun tips vragen hoe je aan kan pakken anders en waar te koop is.. Succes ermee!
Ik denk dat dit is in plaats van bijvoorbeeld een raamsticker met naam. Leuk! Ik zou dan ook denken aan watervaste stift. En dan met een mooi lettertype erop schrijven?
Ipv een geboortebord in de tuin! Kon geen leuke vinden en toen kwam ik via internet geboortezeil.nl tegen! Vond het gelijk een geweldig idee! Zijn er ook gekleurde watervaste stiften? Dan doel ik meer op roze en blauw!
Wij halen ze gewoon bij de bouwmarkt. Als in onze vriendengroep een nieuw kindje is worden de vorige letters eraf gehaald en plakken we er weer nieuwe op.
Ik ga vanmiddag gelijk even kijken bij de bouwmarkt! Action had ze helaas niet meer in het assortiment.