Anticonceptie + ziek = zwanger?

Discussion in 'Anticonceptie' started by miertje5, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miertje5

miertje5 Nieuw lid

Aug 29, 2011
    2
    0
    0
    #1 miertje5, Aug 29, 2011
    Last edited: Aug 30, 2011
    Hej dames,

In de eerste week van de anticonceptie ben ik ziek geweest, voornamelijk overgeven. Hierdoor kwam de pil er weleens uit. Na 3 dagen ziek, eindelijk weer beter. Ik heb die dag ook gemeenschap gehad. Die dag en erna heb ik wel de pil binnen gehouden. Vanmiddag heb ik uitgerekend op internet dat de gemeenschap rond de vruchtbaarheidsperiode heeft plaats gevonden.

Ik ben erg benieuwd, zou ik zwanger kunnen zijn?

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Die kans zou er vast wel in zitten maar ik denk wel dat die redelijk klein is in de eerste week, uit mijn hoofd gezegt moet je je in de 2e week meer zorgen maken maar ik ben ook geen expert op dat gebied ;)

3. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Hoe gaat het inmiddels? Ik denk niet dat je zwanger bent. Als je daar voor de pil correct hebt ingenomen dan lijkt me de kans klein. Ook omdat je door de pil geen eisprong hebt en dus helemaal geen vruchtbare periode.

Succes hoor.

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik denk wel dat de kans er is. De eerste week is het 'ergste'. Ik heb bijv. weleens op dag 8 al een eisprong gehad. Dus de kans is er! Hou het in de gaten....

5. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vriendin van mij is 10 maanden geleden ziek geworden terwijl ze de pil nam. (en nooit de pil vergeten) Gevolg --> een hele mooie schattige dochter!!

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Het is zeker wel mogelijk. Als er geen "gevaar" zou zijn in die periode, dan zou er in het boekje van de pil ook niet staan dat je contact op moet nemen met je huisarts, als je de pil vergeten bent.

Weet je inmiddels al iets meer?

7. Seth

Seth Niet meer actief

Als je diarree.. overgeeft... binnen de zoveel uur.. (dacht 4?) dat je de pil hebt ingenomen, telt het als een "vergeten pil"....
    (je had dus een map moeten halen)

de eerste week is inderdaad (zie bijsluiter) het gevaarlijkst.....

De kans zit er dus in...
    aan de andere kant... de kans zit er altijd in.... mijn eerste was door de pil (niet vergeten..)
    deze met condoom...

niet geschoten altijd mis... wel geschoten , kan altijd raak zijn....

8. Alita

Alita Niet meer actief

uhm de kans is er zeker...

9. miertje5

miertje5 Nieuw lid

Aug 29, 2011
    2
    0
    0
    De huisarts liet mij weten dat de eerste week vruchtbaar is. Zeker omdat ik het einde van die week sex had en de vruchtbaarste periode in ga. Daarnaast heb ik opnieuw gerekend en heb ik 2 pillen in de eerste week gemist en 1 of 2 in de 2de week.
    We wachten maar af. Wel heb ik week erna bloeding gehad maar de huisarts zei dat dat innestelbloeding kon zijn. Nu zit ik al een paar dagen in de stopweek maar nog niks gebeurd. Weer afwachten...

Ik hou niet meer van wachten zeg!

10. Seth

Seth Niet meer actief

Tja het vervelende is... dat door het vergeten... en bloeding.. etc... je hele cyclus van slag kan zijn....
    zeker als je je ook nog druk maakt.... ;)

Even afwachten en dan testen.... succes

Share This Page