De naam zegt het al mama's van beebs van nov/dec 2013 die ook nog ontzwangeren ik hoor niemand erover en ik ben na bijna 8 maanden nog altijd moe en duizelig! 9 maanden op en 9 af wie nog meer ?
Herkenbaar Ook hier nog steeds een soort van duizelig, soms is het er ineens en kan ook zo weer weg zijn, en soms voel ik me de hele dag wankel. Dacht dat het aan te weinig drinken lag maar dat is het echt niet, dus gooi het maar op de hormonen Moe ook...maar niet de moeheid dat ik ook ga slapen, eerder het gevoel alsof je te lang geslapen heb, meer duffig Maar ik geef nog steeds volledig borstvoeding incl nachtvoedingen en werk 30 uur per week dus misschien dat, dat er ook wel mee te maken heeft.
Oh haaruitval, hier ook vreselijk! Krijg echt dunne plekken en overal in in huis liggen haren:x Achterkant van mn shirt hangt ook steeds steeds vol :x
Ooooh ik deel mee in jullie leed! Vooral dat haaruitval vind ik het ergste! Heb 2 bijna kale plekken op mn hoofd... Dat geheugen is idd ook niet echt optimaal. Heb dagelijks nog last van mn stuitje... Afhankelijk hoelang ik zit hoe meer last ik krijg (lastig met administratieve baan...)
Hier ook een mama van dochter van december 2013. De haaruitval is gelukkig gestopt! Stond dagelijks jankend voor de spiegel, m'n haar uit te kammen. Kon er een pruik van maken. Maar nu nog een gezellige (vergeetachtige) hormonella hoor.. Vraag me af Hoelang het nog duurt.
Herkenbaar! Hier ook nog steeds flinke haaruitval, vergeetachtigheid (al wordt dat al wel beter) en nog steeds super emotioneel. Laat regelmatig m'n tranen de vrije loop, haha! Duizelig ben ik zowieso regelmatig omdat door een binnenoorinfectie mijn evenwichtsorgaan niet meer goed werkt. En vaak merk ik pas hoe moe ik ben als de kleine 's avonds op bed ligt, dan moet ik echt even ontspannen.