Allebei niet mooi maar zou uit deze twee Madée kiezen. Estée vind ik niet echt een naam, heb er nooit van gehoord. Maar zal wel aan mij liggen
Madée, omdat die ook heel lang heel hoog bovenaan ons lijstje stond Bij Estée moet ik altijd denken aan Estée Lauder (cosmeticamerk). En aan een Est.. En aan S.T. En ik vind m vrij hard.
Oeh snap de twijfel! Ehm... Mijn eerste reactie zegt dat ik Estée het mooist vind. Doet me helemaal niet specifiek denken aan een afkorting of aan het cosmeticamerk. (In diezelfde trant vind ik Chloé en Zoé erg geslaagd, maar die staan niet op de lijst begrijp ik) Succes! Ben heel benieuwd wat eruit gaat komen.
Maar dat zou dan toch voor alle namen eindigend op twee ee's moeten gelden? Terwijl véél namen eindigend op -ee zo vernederlandst zijn dat er tegenwoordig vaak "gewoon -ee" staat en de oorspronkelijke schrijfwijze uit het land van herkomst daarmee teniet gedaan wordt.
Madée stond bij mij ook erg hoog op het lijstje samen met Romée. Ik vind Estée niet zo mooi, vrij hard.