Hoi Ester, Ook ik kom je vandaag weer snel een hart onder de riem steken Gaat het al weer een beetje beter? Hopelijk heb je niet te veel pijn. Enne, nog een dagje en dan weet je de uitslag... ik blijf duimen
En ? Wanneer hoor je wat over je evt. terugplaatsing? Blijf nog wel even rustig aan doen he! Liefs Schaapje
Hoi, Ben net gebeld, er is er maar 1 van fde 7 bevrucht. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Eigenlijkben ik erheel verdrietig van....maar dinsdag om 14.00 uur heb ik een terugplaatsing
Kan me best voorstellen dat je een beetje verdrietig bent. Dat zou ik ook zijn. Had je er anders ook 2 teruggeplaatst als er 2 bevrucht waren geweest? Houd alsjeblieft de moed erin Ester Misschien is dit wel een embryootje dat van plan is zich lekker te gaan nestelen bij jou. Ik hoop het zo voor je Ik ga weer door met duimen en ga je morgen nog weer mailen en straks stuur ik je nog wel even een PB-tje Hou vol, een dikke knuffel van Scat
Scat dank je wel voor je lieve opbeurende woorden. Ik hou de moed er wel in, maar net was ik teleurgesteld terwijl ik eigenlijk blij zou moeten zijn. Ik bedoel je kunt niet zomaar zwanger raken, dan heb je eindelijk een embryo en dan ga ik janken dat is ook niet goed natuurlijk. Ik moet gewoon dankbaar zijn... Ik had er wel graag 2 terug willen laten plaatsen alleen hoorden wij net dat ze in Zwolle eigenlijk altijd maar 1 doen zelfs al zou je er meer hebben...
Ik kan het me heel goed voorstellen hoor. Ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben, ik zou ook verdrietig zijn geweest! Maar ik zat later te denken, misschien is dit wel een heel speciaal embryo en loop je straks met een dikke buik Het is je zo gegund dus deze dame gaat heel hard voor je doorduimen Groetjes Scat We maken er in ieder geval een spannend weekje van Groetjes Scat
Hoi Stienke, Hoop dat je inmiddels weer opgeknapt bent na je punctie! Ik snap je gevoelens goed dat er maar 1 bevrucht is maar ik hoop voor je dat deze super mag zijn! Wil je dinsdag veel sterkte toewensen en ook alvast voor je wachtweken. Liefs Mirjam
He ester, was een weekendje weg en ik was zo benieuwd hoe het met je was gegaan! Heel vervelend om te zien dat je zo'n last hebt gehad van de punctie....hoe voel je je nu? Ben je nog steeds duizelig? Met deze hele mooie uitkomst van je man vroeg ik me af of ze er IVF van hebben gemaakt i.p.v. ICSI? Ik snap dat je graag meer emmy's had willen krijgen maar er is er in ieder geval één die heel graag in je buik wilt! Dus voor deze super emmy gaan we met z'n alle keihard duimen! liefs Nina
Hey Ester, Kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent en dat je liever een groter aantal had gehoord maar eentje is toch al zeker niet slecht! Dit is mss wel die ene emmy die meteen 9 maanden bij jou wil blijven zitten en die uitgroeit tot een prachtwonder! Ik blijf voor je duimen voor een super tp dinsdag! Een hele dikke cyberknuffel van mij! Liefs, Marisha
Nina leuk weekendje weg gehad? Het is wel gewoon icsi geworden en inmiddels ben ik met 1 emmy ook heel blij hoor! Gaat het goed met je? En met spuiten? Marisha en Mirjam ook heel erg lief dat jullie zo meeleven dank jullie wel ook voor jullie opbeurende berichtjes! Ben benieuwd hoe het gaat dinsdag....ik meld me wel weer hier!
succes ester met je tp, ik ga duimen dat het een toppertje gaat worden die ze terug gaan zetten.......
Hey Ester, Ik snap heel goed dat je beetje teleurgesteld was met de uitslag dat er maar 1 emmy was ontstaan. Hopenlijk wordt deze kleine Emmy gewoon "THE ONE"! Ik ga voor je duimen en alvast heel veel succes dinsdag! xxx Jootje
Stienke, Geniet er morgen van! Eindelijk iets moois terug en mee naar huis! Enne deze emmy wil gewoon heel heel speciaal zijn, en alle aandacht hebben, en 9 maanden bij jullie blijven! Dikke knuffel, Schaapje
He es meis... lees nu pas bij... Snap wel dat je een beetje teleurgesteld was hoor (gelukkig nu niet meer ) Was ik ook toen ik hoorde dat er maar eentje kon teruggeplaatst worden, en maar eentje overbleef om in te vriezen. Ik duim voor je dat deze mooie emmy zich dinsdag lekker voor 9 maandjes in je buikje mag nestelen
Hoi Ester, Was er lekker even tussenuit! We waren met vrienden weg...was wel een geregel om de injecties gekoeld te houden! Maar gelukkig is het allemaal gelukt en ik stond s'avonds als ervaren junk op de toilet te spuiten hihihihi! Hier gaat alles ok! ben aan het wachten op ongi...dan kan ik starten met de gonal! Heb wel weer zin in de volgende stap! Even klein vraagje spuitte jij ook de decapeptyl in je buik? Hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer iets beter? Ik hoop het en morgen een mooie emmy aan boord! xx Nina
Ja, decapeptyl heb ik ook in mijn buik gespoten, en later ook de Gonal F. Ja ja het is even improviseren soms als junk maar zolang je je shot maar krijgt gaat het goed toch? Ik voel me redelijk, heb nog wel last van mijn buik maar het wordt beter. Hopelijk heb ik morgen geen last met de terugplaatsing maar goed als het wel zo is: het is voor een goed doel! Jij ook heel veeel succes met het spuiten! Een volgende stap is altijd weer vooruitgang dus kan me voorstellen dat je daar zin in hebt!