Morgen al de terugplaatsing Ester Ik duim nog steeds voor je. Ik hobbel wel en beetje achter jou aan ..ha..ha Groetjes Scat
Lieve Ester...heel veel succes morgen, maar bovenal nog meer succes toegewenst in de wachtweken....! Duim voor je! Liefs Nollie
He Ester, hoe laat is morgen de terugplaatsing : Zou je alles ook goed kunnen zien op een scherm, net als met een echo? ..dat ga ik morgen natuurlijk allemaal op jouw topic lezen. Wat een raar idee is het toch dat je na de terugplaatsing gewoon een embryo bij je draagt. De/het emmy gaat zich vast lekker nestelen bij jou Heel veel sterkte en ik zal alle positieve energie even jouw kant uitsturen morgen . Die kun je morgen goed gebruiken. Groetjes Scat en lekker slapen voor straks
hoi esther ik wil je even heel veel succes wensen morgen met de terug plaatsing . hopelijk blijft ie 9 maanden lang aan boord. ik zal aan je denken, succes! kuzz
Ester heel veel succes met je terugplaatsing ik hoop voor je dat er een mooie deling is plaats gevonden. ik duim voor je.
Weer zoveel lieve berichtjes, dank jullie wel! Erna ik weet niet of je mee kunt kijken net als bij een echo maar ik denk het wel. Wel een heel gek idee dat zoveel kilometer verderop een deeltje van mij en een deeltje van mijn mannetje nu samen aan het celdelen zijn . Nog gekker dat wat nu nog ergens in een bakje staat, morgen in mij weer mee terug gaat Ik hoop zo dat het al die tijd blijft zitten...en aan de andere kant durf ik dat haast niet te hopen omdat de kans zo groot is dat het niet lukt... Ik probeer er gewoon vanuit te gaan dat het lukt, en als dat niet zo mag zijn dan ben ik natuurlijk hardstikke teleurgesteld maar volgens mij zullen alleen de optimisten overleven dus ik ga er maar gewoon voor. Ik durf nog niet verder te denken dan die 2 weken wachten maar tot die tijd mag ik toch wel geloven dat het goed gaat? Of ben ik dan weer TE optimistisch.. .aaaarch...ik word gek van mezelf! Nou ja, ik laat morgen wel weer even weten hoe het is gegaan...
Ik wil je morgen heel veel succes wensen met de terug plaatsing, ik zal voor je duimen dat ie ook blijft zitten! En dan die vervelende tijd van het wachten poehhh heel veel succes meid. Liefs wolly
Hoi Ester, ik kan me voorstellen dat dit zo onwerkelijk is he! Er zit daar een emmytje dat uit jouw eitje en jouw mannetjes zaadje is ontstaan, op jou te wachten om lekker warm in je buikje te mogen kruipen... Ik ken het gevoel hoor... je hebt zoveel hoop maar zo'n vrees om weer teleurgesteld te worden... daarbij komt nog eens dat je nog nooit zo dicht tegen een zwangerschap bent geweest als nu. Ik heb dat nu al zo'n beetje omdat we nu met de eerste ronde IUI beginnen en dat terwijl dat nog niet half zo ingrijpend is als IVF/ICSI! Ik duim daarom dat alles goed gaat en dat je eindelijk nu ook een beetje geluk mag hebben. Zet hem op meid met de tp morgen! Succes!
HEEL VEEL SUCCES MET JE TP morgen! Probeer optimistisch te blijven, wellicht geef je dat een beetje door aan je emmy en vindt die het daardoor wel heel gezellig en blijft ie zitten! Aparte filosofie maar wie weet werkt ie wel! SUCCES ik zal aan je denken! Kus Jootje [-o<
Nogmaals succes morgen! Herken veel van je gevoelens hoor! Maar heel verstandig om niet verder te kijken dan 2 weken, want die duren al zo ongelofelijk lang! Zoals je weet zitten wij in de wachtweken van onze 2de behandeling. De vorige keer durfde ik niet te hopen, tijdens het evaluatiegesprek daarna kregen wij het advies om van de 2 wachtweken te genieten (alsof je zwanger bent) moet zeggen dat we dat deze keer geprobeerd hebben, zover dat kan he! En deze 2 weken waren veel en veel makkelijker dan de vorige. En je krijgt toch wel een klap of je nou positief of negatief denkt! Dus ik zou je zeker niet te positief vinden! Maar eerst morgen....... Liefs Schaapje
Dank jullie wel meiden! Schaapje misschien moet ik jouw advies maar opvolgen en ook maar gaan genieten...whaaa ik zou niet durven
Vandaag de BIG DAY! Is een raar idee he, die emmy, dat deeltje van jou en je man...zoveel kilometers verder en toch een deel van jullie dat mooi aan het samensmelten is en straks lekker in je buikje zit Vond dat ook zo speciaal En het feit dat je zo optimistisch bent en er in blijft geloven is gewoon een SUPER goed teken! Heb het gevoel dat bij iedereen die op voorhand vreesde dat het niet ging lukken, ook uiteindelijk niet gelukt is Dus gewoon keihard blijven geloven dat het gaat lukken en dan lukt het vast en zeker! Geniet van elk moment zoals schaapie zegt....want je bent strakjes gewoon zwanger!
Hoi Es Nou ja ik ben echt lekker blond. Wist niet dat je een eigen topic hebt. Nou ja! Heel veel suc6 vandaag. Duim duim duim voor je! Dikke knuffel!
Ben zooooh nieuwsgierig Schaapie, goed advies Misschien is dat wel een heel goed uitgangspunt. Gewoon doen alsof je zwanger bent de eerste 2 weken. Infeite ben je dat ook. Ga ik ook voor , ik vind het een heel mooi uitgangspunt. Ester, zet'um op Groetjes Scat
Hoi Ester, ik kom hier ook nog wat positieve energie rondstrooien! Geniet alvast maar lekker van dat emmytje in je buik... het lijkt me toch wel heel bijzonder! Liefs, Marisha
Dank jullie wel (again ) ben om 14.00 aan de beurt, daarna nog van Zwolle naar Assen terug en dan zal ik ff laten weten hoe 't was!